Direktlänk till inlägg 26 juni 2007

Ja, imorse kom då vår

Av maria - 26 juni 2007 19:30

trädgårdsröjare och det såg ut att vara ett riktigt omöjligt uppdrag så där som att var man än vänder sig så är det så mycket att man inte vet var att börja....













Efter många timmars arbete så börjar det lätta lite och det spinns en plan på hur man ska gå tillväga... Man får börja i ena hörnet och arbeta sig utåt...


Se så luftigt det blev... Det är en duktig och arbetsam trädgårdsröjare vi har...



 Han lämnade dock lite rötter och sånt åt oss att fila vidare på , vi får väl se hur det går... Det känns dock lite lättare att hugga tag i sånt nu när det blev så luftigt, kanske man till och med ska fylla på lite jord och ha lite blommor i alla fall, nästa år kanske???



Vår trädgårdsröjare sa att nu fick han nog lov att vila ett tag men att om en vecka eller så kanske han kunde komma åter och fortsätta... Hans önskemål var att vi i alla fall kunde underhålla tills dess genom att klippa med gräsklipparen och det ska vi väl kunna klara av... Jag bara längtar efter blommor!!!

 
 
Micke

Micke

26 juni 2007 20:46

Tac´kar för "brytningen av benen?" hehe!! Ha de gott!

http://beckfjall1.blogg.se

 
Ingen bild

maria

26 juni 2007 23:21

å jag hoppas att du med har det så gott!!!

 
Ingen bild

Maria

26 juni 2007 23:43

Hej! Är här för första gången, hittade hit via Tierra. Ska nu fortsätta läsa om allt du har för dig:)

 
Dubbelörnen

Dubbelörnen

27 juni 2007 08:22

Visst är det härligt när man börjar se en struktur i det hela... Vår skogsbacke var helt igenvuxen o vi har slitit många helger m,en nu kan jag klippa hela backen o den är så vacker...

Men hur gick det med duschen, försöker hitta info om den *fniss*

Kram

http://karljohansgarden.blogspot.com

 
Ingen bild

maria

27 juni 2007 09:21

Hej Maria!

Så trev ligt att du hittat hit! Kommer och hälsar på dig senare.

Dubbelörnen: Du hittar duschen på bild i bloggen... Visst är det skönt när trädgården bröjar bli iordning..

Kram på dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards