Alla inlägg den 30 juni 2007

Av maria - 30 juni 2007 18:30

men det kan ju bero på en yrselattack som gjorde att jag slirade till lite i bilen när maken och sonen var in på en affär...


Vi fick dock mycket gjort i alla fall, eller maken fick det... Snygg arbetsfördelning, jag går och kollar in ett par varianter av det vi vill ha och sen bestämmer vi mellan dessa och sen bär maken alltihop!!!


Sonen tiggde till sig lite kläder förstås och jag hittade faktiskt lite till mig oxå även om jag inte vill köpa kläder just nu för att jag har gått upp så enormt i vikt av mediciner...


Är nu hemma och har ätit lite mat som maken handlade och nu sitter maken och kikar på hur man sätter upp staket, typ som gunnebostaket... Har hittat ett trädgårdsskjul som vi gillade men butiken ville ha nästan en tredjedel av vad själva skjulet kostar i hemkörningspris så då fick det vara så hämtar vi det själva en annan gång... Hutlöst...


Känner att det här med bloggandet är vanebildande! Jag har behov av att få hälsa runt hos alla och få skriva av mig alla tankar och annat. Det har faktiskt varit riktigt tufft att vara ifrån datorn hela dagen!!! Så nu är jag här igen.... Ska nu ta och hälsa runt och sen är det snart kväller!!!

Av maria - 30 juni 2007 08:48

handla ännu mer... Staket, torkvinda, ja, en hel lång lista. Som vanligt så kommer det att vara så att jag följer med närapå oavsett mående och sen gör jag det jag kan och sitter i bilen resterande tid.


Sov gott tills att minstingen kom in till oss, han har en förunderlig förmåga att pressa ut mig till den absolut yttersta kanten av sängen, så jag nästan ramlar ur, sen ligger han och maken och gottar sig i den stora ytan som de delar på. Jag brukar försöka pressa tillbaka...


Maken ska till återvinningen och tömma kärran nu på morgonen, sen ska vi lämna minsting och Hobbe hos mamma innan vi åker iväg och handlar.


Här är det grått men inget regn, jag är yrslig och gungig men inte i anfallsstuk...


Hoppas att det blir en bra dag!!!

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards