Direktlänk till inlägg 30 juni 2007

Idag bestämdes det att vi skulle

Av maria - 30 juni 2007 08:48

handla ännu mer... Staket, torkvinda, ja, en hel lång lista. Som vanligt så kommer det att vara så att jag följer med närapå oavsett mående och sen gör jag det jag kan och sitter i bilen resterande tid.


Sov gott tills att minstingen kom in till oss, han har en förunderlig förmåga att pressa ut mig till den absolut yttersta kanten av sängen, så jag nästan ramlar ur, sen ligger han och maken och gottar sig i den stora ytan som de delar på. Jag brukar försöka pressa tillbaka...


Maken ska till återvinningen och tömma kärran nu på morgonen, sen ska vi lämna minsting och Hobbe hos mamma innan vi åker iväg och handlar.


Här är det grått men inget regn, jag är yrslig och gungig men inte i anfallsstuk...


Hoppas att det blir en bra dag!!!

 
 
Gisan

Gisan

30 juni 2007 09:10

Var rädd om dig idag och hoppas att shoppingen går bra. Vad blev det för böcker igår? Kramar...

http://gisan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

30 juni 2007 09:24

Godmorgon Gisan!

Kommer inte att hinna runt nu på morgonen men jag kommer på eftermiddagen!!!

Böckerna blev: Fördömd av Johanna Hildebrandt (en författarinna jag aldrig stiftat bekantskap med ännu) ochNyckeln till sanningen av Nora Roberts (henne har jag läst förut och hon är väl lagom till sån där "slöläsning")...

Jag tar det lugnt och klarar jag inte av att gå i affärer så får maken och 17-åringen göra det så sover jag i bilen...

Kramar på Dig och hoppas att dagen blir bra!!!

 
Filifjonkan

Filifjonkan

30 juni 2007 11:17

He Maria: Tack för kommentarer hos mig snällt det värmer,,men nu måste det gå vidare ändå,,jaja hmm jaha handlas idag hos dig ser jag torkvinda,, och lite ja det är en bra grej det är härligt med nyblåst tvätt som torkat ute. Hoppas det går bra då för dig så var rädd om dig med nu då!

http://filifjonkan-se

 
Elisabeth

Elisabeth

30 juni 2007 12:12

De där stunderna när det kommer någon liten krypande upp i sängen... åh, vad jag saknar dem!
Men så är det ju.. den tid man har dem på besök i sängen kan vara nog så påfrestande, men sen, när den tiden oåterkalleligen är förbi - ja då saknar man den!

Hoppas att din dag blir så bra som du vill den ska vara - och att du slipper alltför mycket yrsel..!

Ha det gott..

Många varma kramar..

http://himlastigen.blogspot.com

 
Ingen bild

maria

30 juni 2007 18:24

filifjonkan: tvätt som torkat ute är det mest underbara som finns... Jag ska vara rädd om mig och det hoppas jag att du med är, ta inte ut dig nu...

Elisabeth: Jag vet att jag KOMMER att sakna det... Men måste de mobba ut just mig ur sängen....????*ler* Jag har haft en relativ dag... Bidde kvar i bilen ett tag och åkte lite karusell...Det gick över i alla fall!

Ha det gott min vän och stora kramar!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards