Direktlänk till inlägg 29 juni 2007

En ny dag att vakna till

Av maria - 29 juni 2007 08:08

Jag har sovit gott i natt... Var nog väldigt trött av både mediciner och att det hände mycket igår. Roliga saker, javisst, men även roligt kan trötta en.


Idag ska jag lämna över systerdottern till min mamma på förmiddagen, kanske stannar minstingen där ett tag och leker med systersonen ett tag när han kommit. 14-åringen ska till sin pappa ikväll och det är vi som ska lämna honom. Om jag står upp så ska jag följa med vid lämnandet för då ska vi ta en sväng på Ikea och handla lite småsaker.


Här är det grått och ganska kyligt ute, en kofta kommer nog att vara på under dagen, annars blir det för kallt.


Nu ska jag runt och hälsa på lite!


Ha en bra morgon!!!

 
 
Gisan

Gisan

29 juni 2007 09:22

Tack för ALLA dina kommentarer ;-)
Tror du verkligen att bilderna kan hjälpa till för att få honom under vård? Jag vet inte hur jag ska göra i den här frågan. Men det blir nog lite samtal till vården i hans kommun idag. Kramar...

http://gisan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

29 juni 2007 09:34

Bilderna kan hjälpa till mycket... De kan verkligen hjälpa till i ett beslutsunderlag tillsammans med hälsoskälen... De är oxå till hjälp för dig för att hålla dig på rätt kurs och inte glömma varför du vill ha din pappa under tvångsvård... Du kommer att tvivla på vägen, det bara är så när man är nära... Behåll bilderna! Visa dem för en socialsekreterare samtidigt som du tar upp hälsan osv... De kommer bli tvungna att göra en utredning... Vilken kommun??? Jag känner en hel del kommuner via mitt tidigare arbete, jag kanske kan veta om det kommer att gå fort eller trögt...

Stora kramar på dig!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards