Direktlänk till inlägg 4 juli 2007

Efter morden i

Av maria - 4 juli 2007 09:24

Midsomer så var det läggdags kan man ju säga... Det är lite "tio små..." över den serien.


Har sovit gott ända fram till klockan åtta och grannbarnets föräldrar har semester så ... inget skrikande vid sju eller strax före... Ja!!!


Här regnar det, har gjort hela natten! Det ser ut att fortsätta så oxå.


Jag börjar känna mig pigg igen!!! Lite matt i kroppen bara men det kan man ju vara någon dag eller så efter en sån här däckning...


Vad bjuder dagen på här då, kanske lite av den där dammråttejagningen.... Lite fog på teglet, det är så lite kvar nu... Tvätt kanske. Ja, vi får väl se om jag står upp först och främst av de andra små orsakerna jag har men det hoppas jag att jag gör. Känner att det var ett tag sen jag hade en hel dag som jag stått upp så där imellan allt, så det skulle vara skönt nu!


Hoppas det blir en bra förmiddag!!!

 
 
Solgul Maskros

Solgul Maskros

4 juli 2007 10:29

Hej min vän!

Hoppas att livet leker för dig idag och jag sänder alla smågubbar jag har för att du ska få må bra idag och alla andra dagar..

jag själv kä,mpar och tror att denna sommar blir den värsta men det ska nog gå ändå.

Jag beundrar dig för ditt kämpande för det måste vara så jobbigt med denna yrsel...

Jag undrar har du någon hobby? Jag stickar in mina sorger i allt och skickar det vidare till någon annan *Skratt*

Jag ger dig så många kramara så du blir nästan gul och blå/Kram igen...

http://levmaskrosbarnet.bloggagratis.se

 
Angel

Angel

4 juli 2007 10:31

Hej!
En annan har ovit gott me ;) fram till 08 och lungt är de alltid i detta huset så de finns inget o klaga över ;). Däremot kan man klaga över regnet som håller sig kvar, hua mig är så less på de nu.
Ha en bra dag / Angel

http://metrobloggen.se/secret

 
Dubbelörnen

Dubbelörnen

4 juli 2007 10:33

Tack för din omtanke, det värmer mer än du anar. Själv ska jag nu väcka sonen med jordgubbar i mjölk o sedan ska vi ut på utflykt o födelsedagslunch på tu man hand ;)

Kramar

http://karljohansgarden.blogspot.com

 
Ingen bild

maria

4 juli 2007 10:37

Solgul Hej på dig! Jag hoppas att jag får stå upp idag... Jag förstår att det kommer att bli en väldigt arbetsam sommar för dig men nödvändig....

Du om någon är beundransvärd, jag lär mig leva med något, visserligen oönskat men ändå, man vänjer sig vid mycket.

Hobby, jag har alltid tyckt om att sy, skriva, läsa, promenader... Promenaderna brukar rensa huvudet på mig *ler*

Stora kramar på dig Solgul!

ps: du undrade vart jag bor, jag bor i västmanland.

Angel: Hej! Skönt att sova gott och i ett lugnt hus, mindre trevligt med regn hela tiden då, hoppas att det blir sol snart!!! Här behövs det lite regn.

Ha en bra dag du med!

 
Ingen bild

maria

4 juli 2007 10:38

Dubbelörnen: åh, så avis jag blir, vi har ätit på tok för lite gubbar här i år....

 
Ingen bild

Filifjonkan

4 juli 2007 17:40

Jag såg också morden i midsommer...i går rätt spännande men som du sa de faller som popcorn i det programmet. Ett par åt gången. Men det är inte så äckligt med bloddrypande saker utan lite snyggare gjort skönt det tycker filifjonkan

 
Ingen bild

maria

4 juli 2007 18:02

Filifjonkan: Jag tycker oxå att det är skönt... Man behöver inte se alla detaljer man förstår ju så bra ändå... Bidde det någon gädda eller ett par abborrar kanske, det är en av mina favoriter...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards