Alla inlägg den 2 juli 2007

Av maria - 2 juli 2007 12:56

Först nu börjar dimman lätta och jag har fått i mig en isglass i alla fall... Känner mig helt urlakad och skakig.


Har inte kunnat sova riktigt så jag tog mig för en bok att försöka "drunkna" i och det var en av de jag tidigare skrivit om att jag köpt och aldrig stiftat bekantskap med tidigare. Nu är det gjort. Johanna Hildebrandts Fördömd är läskig och ruskig, hänger mellan myter, verklighet och förmodad ren och skär fantasi. Helt okej faktiskt, kan nog tänka mig att kolla in mer hon har skrivit.


I övrigt går allt i slowmotion här och kommer nog så att göra resten av dagen.


Soligt och fint är det ute i alla fall!

Av maria - 2 juli 2007 10:31

bli någon ordning på torpet... Nog för att jag är sjuk, snurrig och illamående titt som tätt men att åka på en magsjuka på det, nej... Har legat hela natten mått så illa, gick upp alldeles nyligen och försöker att stå upp någorlunda...


Nu ska jag ta och prova om det kanske går med lite frukost!


Sen ska jag ta mig runt och hälsa på lite och se vad dagen ska kunna bjuda på här hemma...


Det är soligt och ljumt här, ser ut att bli en fin dag!


Hoppas att alla får en bra dag!

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards