Alla inlägg den 19 juli 2007

Av maria - 19 juli 2007 22:18

att komma till den tidpunkt då det är dags att säga natti natti till dagen som varit och sova sig fram till en godmorgon som morgondagen förhoppningsvist bjuder på...


Så nattugglor: Sov gott och var inte uppe för sent!


Ni som redan lagt er: Sov gott och dröm sött!!!

Av maria - 19 juli 2007 16:40

i huvudet igen men väldans vinglig...


Ikväll blir det chili con carne till mat här och massor av sallad hoppas jag på... Det finns ju de som har växthus och grönsaksland och som bara kan kan gå ut och plocka det de vill ha, färskt till maten, sickna lyllosar!!!


En vacker dag ska vi oxå ha det igen...


Hoppas på en bättre kväll!!!

Av maria - 19 juli 2007 15:05

jag sitta upp i alla fall... Men mer är det inte just nu.


Kanske kan göra rent i badrummet ikväll eller sätta maken på det... Vi har ju gäster i huset... En kompis till 19-åringen är på besök och jag tänkte att maken skulle nyttja muskelkraften hos pojkarna så att han får hjälp att lyfta duschen på plats...


Skulle inte förvåna mig nu när vi fick vänta så himla länge på duschen om de stupar med den och den går sönder... Undrar jag hur länge vi skulle få vänta på en ny???


Solen har kommit hit och när jag känner mig lite stadigare så ska jag nog ta mig ner för trappan och ut i solen...

Av maria - 19 juli 2007 11:29

märker jag, medicinen mot illamående... Jag tog två så då somnade jag i alla fall men är inte bra ännu...


Vissa dagar är så bara, jag är glad för de dagar som bara busar med mig, för de här karusellåkningarna vill nog ingen ha...


Tänkte få ihop ett klokt ord i alla fall...


"Det viktigaste är inte varifrån man kommer utan vart man går"


av okänd



Det tror jag på att oavsett var man har varit, hur man har varit, vilket liv man har levt så är det viktiga vart man är på väg!!!




Av maria - 19 juli 2007 10:08

Jag går och lägger mig... Jag har försökt göra en liten runda här men det fungerar inte när texten inte riktigt vill stå stilla...


Vilar jag nu kanske det kan bli en och annan timme i eftermiddag som blir bättre!!!


Solstrålarna som skickades hit har i alla fall lyckats... Tackar för det!!!

Av maria - 19 juli 2007 08:24

är det idag och det kommer att bli en lugn dag för mig...


Redan när jag vaknade så kände jag att jag kommer att ligga mycket idag och den känslan har inte släppt... Trist, but that´s life!!!


Det är mulet och regnigt här men inte så kallt!!!


Om jag mår lite bättre så småningom så ska det här badrummet städas ur en del, kakel och klinker ska ju putsas efter fogning och det är ett riktigt skitgöra... Kanske kan locka någon annan att göra det???!!! Kan ju beskriva det som en baggis och erbjuda en hundring???!!! Tror inte grabbarna går på den men...


Hoppas på en god förmiddag för alla andra och en så god som det är möjligt för mig själv!!!

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards