Direktlänk till inlägg 5 juli 2007

Hm, jag har haft stora

Av maria - 5 juli 2007 08:46

problem här på morgonen att komma in på nätet, vet inte vad det beror på men jag brukar inte ha så stora svårigheter att komma in...


Sovit gott inatt, vaknade ganska tidigt, redan vid sju, det var minstingen som var pigg och som undrade om vi inte ska gå upp snart.... Hm....


Här är det gråmulet men inget regn, tror att det har regnat inatt.

Tänk är det inte det ultimata sommarvädret??? Sol på dagarna och regn på nätterna...


Ska ta och hälsa på lite nu om nätet inte kastar ut mig igen, man blir lite förtvivlad när man suttit och skrivit en lång kommentar och sen när man trycker på skicka så får man upp att webbsidan inte kan visas...


Hoppas på en bra förmiddag!!!

 
 
Christina

Christina

5 juli 2007 09:23

Jag blev så glad för din kommentar hos mig. Tack för att du skrev så. Ibland kan man ju känna att man vill säga ngt och så gör man inte det ... i det här fallet - det du skrev till mig - gjorde mig varm och glad.
Jag hoppas att det är ok att jag länkar till dig? Så ses vi snart ;)

http://solusfemina.squarespace.com

 
Ingen bild

maria

5 juli 2007 09:39

Hej Christina!

Visst får du länka till mig, jag länkar till dig med om det ok, man tappar bort sidor ibland som man vill in på...

Skönt att du tyckte kommentaren hos dig var ok så att du inte tyckte att jag lade mig i, men jag blev verkligen så glad över att se mina ord som inte riktigt ville ut komma ut ifrån någon annan...

Ha det gott!

 
Gisan

Gisan

5 juli 2007 10:00

Nej du snackar inte bara. Det är så rätt att insidan mår bättre om man tar hand om utsidan. Sedan vad man gör med utsidan är ju olika från person till person, eller snarare hur mycket. När jag jobbade i klädbutik var det alldeles för mycket fokus på utsidan för att vara hälsosamt för mig. Kramar...

http://gisan.blogg.se

 
Filifjonkan

Filifjonkan

5 juli 2007 10:04

Godförmiddag. Så du har 4 st vildbasare det var inte dåligt ja då vet du men du förstår att Filifjonkan är inte van att pass så små barn det var längesedan det,de kan håla en sysselsatt,,jaha nätet sa du min dator var nerkopplad för windows hade uppdaterat i natt så det var bara att starta den igen så var det lugnt. Men när det är åska i landet så är det ofta knas på servrarna runt ikring Men här spöregnar det sen kl 03 i morse,,,så det är stövlar på till postlådan om en timme ungefär Ha en bra dag

http://filifjonkan-se

 
Ingen bild

maria

5 juli 2007 10:48

Gisan: För mycket av det goda är nog inte bra för någon!? Kram på dig!

Filifjonkan: Jo, då, här har det varit vilt värre i perioder, fotbollsmatcher i vardagsrummet o dylikt... Så sysselsättning har man som sagt inte saknat...

Kan ju vara åskan som gör att det knasar till sig en del, har inte hört någon åska men det är ju inte alltid man gör det...

Tur att filifjonkan har stövlar så att du får in posten, en av dagens höjdpunkter... Ha det gott!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards