Direktlänk till inlägg 6 juli 2007

Inatt så har jag sovit som en

Av maria - 6 juli 2007 09:09

stock tror jag... Vaknade vid halvåtta imorse, före minstingen faktiskt, ha där fick han....


Det är lite mulet men inte regn eller kallt här, kan nog spricka upp men ryktet säger regn till kvällen... Vi som ska grilla ikväll, får väl bära upp grillen på trappan igen då...


Idag ska jag om jag står upp ta tag i den här tegelväggen, det är så lite fogning kvar nu och det ska bli klart så att vi får upp hyllor och allt i helgen... Sen finns det ju alltid tvätt i tvättkorgarna... Det struntar jag i idag, jag tar fogning istället...


Hoppas att det blir en bra förmiddag!!!

 
 
XENA

XENA

6 juli 2007 09:17

God morgon vännen..
Visst är det härligt när man får vakna *av sig själv*
Idag ska här köras dotter till sin pappa där hon ska ha semester i tre veckor.
Kan nog va skönt att få komma från morsan en stund Hahaha.. Trots att vi hade en bra dag igår på Birka.
Önskar dig en forts fin dag.
Klappa voffarna från mig..
**XENA**

http://stollan.blogspot.com

 
Ingen bild

maria

6 juli 2007 09:51

Xena: God morgon!!!

Det är bland det bästa som finns att få vakna själv!!! Hm, ibland kan det vara morsorna som kan må bra av en liten frist oxå...*ler*. Ska klappa Hobbe ifrån dig och ta det nu lugnt där ute på vägarna!!! Ha en bra dag!!!

 
Lilla My

Lilla My

6 juli 2007 10:09

Så skönt med sovmorgon.Jag har också sovit lite länrge.Blev väckt av telefonen kl 8 men låg kvar i sängen och läste Luftslottet som sprängdes.Superbra och ljuvligt skönt.Frukost med dagstidningen som pricken över i:et.Ha det bra

http://myslivochhem.blogspot.com

 
Ingen bild

Filifjonkan

6 juli 2007 10:13

Å vad vacker din bakgrundsbild är.. den lilla bäcken mot älven rinner och älven rinner mot stora hav...och så vidare,, och växet så härligt Så du tänker vara så duktig idag och foga igen,, hoppas det går bra det är ett piller, Kanske var det Akson och Filifjonkan som väckte dig tidigt i morse..som sagt det var fullt ös hon möblerade och Filifjonkan ramlade. Sånt väsen kan väcka vem som helst, Ha det bra idag nu.

 
Ingen bild

maria

6 juli 2007 10:16

Lilla My: Det lät som en superduperskön morgon!!! Ha en bra dag nu oxå!

Filifjonkan: Jo, vem vet det kanske var möblerandet och Filifjonkans ras som väckte mig*ler*... Visst är den fin bilden, Du skulle veta hur mycket jag skulle kunna ge för att ha den vyn utanför huset.... Ha en bra dag och jag ska pilla med fogen....

 
elaina

elaina

6 juli 2007 11:03

Åh, "Lilla Bäcken" är så fin!
Har både Allan Edwalls OCH Stefan Sundströms version på CD. Ska gå å spela nå´n av dom nu-genast-å-på-en-gång! Det blir en bra fortsättning på min lediga dag som började med rejäl sovmorron (10.30)å brakfrukost: thé,macka,gröt,ägg.
Unnar Dig en riktigt BRA dag oxå!
=0)

http://elaina.bloggagratis.se

 
Kärleksdravel

Kärleksdravel

6 juli 2007 11:13

God förmiddag =)
Det skönaste är ändå att vakna av sig själv, dricka kaffe i lugn o ro o bara njuta av tystnaden =)
Hoppas du får en underbar dag =)

http://karleksdravel.bloggagratis.se

 
Ingen bild

maria

6 juli 2007 11:30

elaina: Tack! Efter en sådan sovmorgon krävs det en brakfrukost och en ledig dag kräver en sådan sovmorgon... Ha en riktigt bra dag!!!

Kärleksdravel: Tack! Visst är det skönt!!! Hoppas att din dag blir underbar den oxå!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards