Direktlänk till inlägg 12 juli 2007

Så var det en ny dag på tapeten.

Av maria - 12 juli 2007 08:50

Jag har redan varningar ifrån öronen så vi får se vad det blir för en dag idag... Ska se om pojkarna lyckas med konststycket att komma upp i rätt tid idag oxå eller om de tror att de kan släppa greppet nu, glöm det säger jag...


Här är det mulet men inget regn än så länge... Det regnade en del igår kväll.


Om jag står upp idag så ska jag fortsätta med lite småpul, sånt där man lämnat för något viktigare och tänkt sig ta itu med senare... På något underligt vänster så tycks senare aldrig riktigt infinna sig... Mystiskt!


Hoppas på en god förmiddag!!!



 
 
Gisan

Gisan

12 juli 2007 09:46

Jag säger till dig som till Nalle. Jag har tänkt "era" tankar själv. Men det är så skönt att höra från kloka människor att jag tänker rätt. Tack! Kramar...

http://gisan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

12 juli 2007 09:49

Gisan: Det är bra!!! Så länge ens tankar blir bekräftade så är det så mycket lättare att hålla fast vid dem... Kramar

 
Gisan

Gisan

12 juli 2007 09:52

På vilket sätt känns det i öronen på dig. Vad kan du göra för att underlätta för dig själv? Skickar massor med styrkekramar!!!

http://gisan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

12 juli 2007 10:12

Gisan: Det är inte så mycket jag kan göra åt det förutom att ta medicin mot illamående och lägga mig och sova...

Hörseln går upp och ner som en jojo, vissa saker hör jag inte och andra skriker i huvudet... Det blir ett tryck (kraftigt lock) i örat som går upp och ner och tinnitusen börjar stegras.. Sen kommer yrselattacken och då är det som att allt bara snurrar och då kan jag inte hålla mig uppe utan måste ligga ner... Det är inte så mycket att göra åt utan mer att utstå... Tack för kramar med styrka!!!

 
Ingen bild

Persilja

12 juli 2007 10:53

Det är jobbigt med flyttstök. Och du som dessutom måste kämpa med snurret. Stackare!
Hoppas det blir en bra dag! Kram!

 
Gisan

Gisan

12 juli 2007 10:53

Jag ser att du tog bort en kommentar. Var osäker på om jag skulle nämna det. Min mail är gisan71@hotmail.com om du vill skriva. Men bara för DIN skull i så fall. Kramar...

http://gisan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

12 juli 2007 11:11

Persilja: Jag vet vilket jobb vi har!!! Kram!

Gisan: Inte har jag tagit bort någon kommentar inte...

 
Annelie

Annelie

12 juli 2007 14:40

Åhh jag hoppas att allt snurr och huvudvärksattack hållit sig borta från dig under dagen och att det fortskrider så.Kram

http://rospinglan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

12 juli 2007 14:43

Annelie:Tack för din önskan men den hjälper nog inte dessvärre.

Idag är det en riktigt j-lig dag tydligen och jag vinglar omkring rätt ordentligt...

Men imorgon är det en ny dag!/kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards