Direktlänk till inlägg 16 juli 2007

Jag har inte fogat

Av maria - 16 juli 2007 15:41

jag fick gå och lägga mig en stund istället... det vill inte riktigt ge sig och sen kom snurren... Nu sitter jag i alla fall...


Kanske lite fog ikväll eller imorgon då...


Som sagt tur att man inte åkte till stranden för då hade vi inte kommit hem och jag hade inte haft uppsikt... Nä, planera, är det man ska göra inför utflykter av alla de slag... Förutom ner till fogarna då, de väntar där de är de...



Mot en bättre kväll!!!

 
 
Elisabeth

Elisabeth

16 juli 2007 16:29

Undrar hur ofta jag kikar in till dig, läser, och tänker: "Men..har jag inte svarat på det och det inlägget..Nähä, tydligen inte! Ska skärpa till mig - men idag är det lite oskärpa!!
Ha det gott - och du verkar vara en så himlaklok mamma - jag är bara en hönsmamma, som jobbar på det..!

Kram.. min vän ( och ber om ursäkt för missade kommentarer...!!)

http://himlastigen.blogspot.com

 
trollpackan

trollpackan

16 juli 2007 16:45

Ja, hoppas att du får en bättre kväll! Kram på dig!

http://trollpackan

 
Ingen bild

maria

16 juli 2007 18:38

Elisabeth: Inte ska du tänka så, jag vet att det är mycket och ännu mer var det ju...

Klok mamma?! Tja, jag hoppas i alla fall att de när de själva börjar åtnjuta föräldraskapets fram och baksidor ska kunna tänka tillbaka och se mig som en rätt schysst mamma trots allt...*ler*

Kram på dig vännen!!!

 
Ingen bild

maria

16 juli 2007 18:39

Trollpackan: Mår något bättre nu, tack!!!

Hoppas du oxå har en bra kväll! Kram!

 
Gisan

Gisan

16 juli 2007 18:40

Har hon hört av sig till dig? Tänkte annars att du vill veta... http://gisan.blogg.se/1184227722_efterlysning.html?CFE5B2CE-E9E6-895A-DECA0D2868891992
Hon är i alla fall vid liv. Jag var riktigt orolig. Nu väntar jag på mail. Kramar...

http://gisan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

16 juli 2007 19:04

Gisan: Jag kommer inte in på sidan!!!

Så skönt! Jag måste få höra av henne...

Kramar

 
Gisan

Gisan

16 juli 2007 20:27

Jag har inte hört något än. Går nog snart och lägger mig. Har svimmat ikväll och behöver nog bädda ner mig. Natti natt...

http://gisan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

16 juli 2007 20:35

Gisan: Om hon hör av sig, kan du be henne maila mig då??? Natti natti med dig, svimma sa du, vad har hänt??? Stor kram o sov gott

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards