Direktlänk till inlägg 17 juli 2007

Nu har jag faktiskt

Av maria - 17 juli 2007 14:29

stått upp i stort sett hela dagen, lite skrankel får man räkna med...


Faktum är att jag har fogat allt som jag kaklat hittills... Det går ju rätt fort när man väl kommer igång. Nu vill jag påbörja golvet där duschen ska stå...Vi får se om det blir idag eller imorgon... Det beror ju på som sagt!


Tänkte mig ett litet klokt ord för dagen!


"Det är lätt att kritisera, att handla kräver ansträngning"


av okänd




De orden tänker jag nog till en bloggvän, Elisabeth, som ett par ord på vägen att försöka förstå en del närståendes beteenden just nu!!!

 
 
Dubbelörnen

Dubbelörnen

17 juli 2007 15:30

Inte nog med att du har energi som få, men du har även ett hjärta av guld!! Du skriver precis det jag känner o har känt... fast då hos någon annan. Obegripligt att det ska vara så svårt att tänka sig en vandring i någon annans skor. Kan fortfarande inte greppa att de som står en närmast väljer att vara frånvarande när man ropar efter hjälp...

Ett stort varmt hjärta får du fr mig

http://karljohansgarden.blogspot.com

 
Annelie

Annelie

17 juli 2007 15:31

Oj va du har stått i sedan jag kunde hälsa på. Lyktorna är jättefina, förstår att du är nöjd med dom=)
Va mycket du hunnit med i badrummet också..vilar du aldrig människa;-)
Jag håller med dig och mötet med sonen. Dom måste lära sig att pengarna inte kommer gratis till en. Har man inget jobb är ju sådana krav senare även en merit:-)Men vi är ju bara vuxna..så vi är väl lite dumma..iallafall i barns ögon=)
Ha en riktigt fin dag eller fortsättning på dagen kanske jag ska säga. Har läst allt men kommenterar bara här/kram

http://rospinglan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

17 juli 2007 16:08

Dubbelörnen: Energi, vet jag inte men lust att få ett bad, JA!!!

Har du varit in på deras bloggar? Jag kan faktiskt se och förstå därifrån att e blev ledsen... Går du dessutom in på e:s dotters blogg så kan du se ett svar ifrån en av systrarna som... Ja...

Stor kram på dig!!!

 
Ingen bild

maria

17 juli 2007 16:15

Annelie: Du säger precis det jag hört så ofta ifrån sönerna.. Mamma, du fattar inte, mamma det är nu inte på stenåldern... osv.*skrattar*... Vill de inte lyssna förr så blir det ju senare ser vi här...

Visst var lyktorna fina!!! Är väldigt glad i dem!!!

Står i och står i, jag vill ju ha ett bad...

Det är färdigfogat nu och jag har börjat med golvet men vet inte hur mycket jag hinner för de har blivit lite svajjigt nu framåt kvällen....

Kram på dig och hoppas på en fin kväll för dig!!!

 
Ingen bild

Dubbelörnen

17 juli 2007 16:44

Har nu läst o förstår Es ilska än mer...
Jag har också mailat dig... kände att jag behövde det...

Kramar

 
Elisabeth

Elisabeth

17 juli 2007 18:43

försöker samla lite mod och ork nu.. får se!

Orden tappar fart.. och jag vet inte..sånt hat..varför?!

Förlåt, ville bara titta in och iallafall önska en trevlig kväll... ser att du har verkligen haft fullt upp idag! Bara du inte förtar dig nu... så du blir sängliggandes sen!
Biljonkramar så länge..

http://himlastigen.blogspot.com

 
Ingen bild

maria

17 juli 2007 19:13

Dubbelörnen: Särskilt det till dotra blev jag upprörd över... Ska kika in på mailen!!!

Kramar

 
Ingen bild

maria

17 juli 2007 19:15

Elisabeth: Tappa inte dina ord, du behöver dem!!!mJag förstår inte heller mer än att ibland när det gör ont i en själv så försöker en del att lägga det på andra...

Ska ta det lugnt nu... Vill inte bli sängliggande nu när jag är så nära, fast det styr jag ju inte över...

Stora kramar och hoppas att kvällen blir så bra den kan bli, vännen min!

 
Christina

Christina

17 juli 2007 19:28

Hej min vän!
Jag har BYTT, helt om, ändrat rubbet … uppdatera ev länkar och rss … och kom tillbaka till mig och ”treflickor”
http://treflickor.squarespace.com
Hälsn tidigare ”solusfemina” :)

http://treflickor.squarespace.com

 
Ingen bild

maria

17 juli 2007 19:50

Christina: Vadan detta!!!???

 
Sickan

Sickan

17 juli 2007 19:56

Har oxå läst hos E.........bedrövligt hur folk kan bete sig!
Och så undrar folk varför det är krig!
De har verkligen trampat på henne idag! Fy 17 säger jag bara!
ha det bra!

http://solskuggan.se/vilseipannkakan

 
Ingen bild

maria

17 juli 2007 20:02

Sickan: Ja, oavsett hur något ligger till så är det inte mänskligt att sparka på någon som redan ligger...

Ha det gott!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards