Direktlänk till inlägg 23 juli 2007

Idag är det faktiskt lite

Av maria - 23 juli 2007 08:50

mulet här och något svalare... Om man nu vågar sig på att säga det så är det ganska behagligt faktiskt...


Har sovit lite oroligt inatt, vet ej varför men det är ju så ibland...


Har lite varningar i från bägge öronen idag så jag ska vila en stund nu på förmiddagen så får jag se om det går över sen... Skulle vilja få fortsätta i badrummet och det finns ju sånt som inte är så ansträngande förstås, skulle kunna foga lite... Vi får se vart det lutar lite senare...


Jag hoppas på en bra dag!!!

 
 
Christina

Christina

23 juli 2007 09:23

Hoppas också att du får en skön dag vännen.
Tycker också att det är behagligt när det är 17 grader.
Kram

http://sockertoppan.blogspot.com

 
Ingen bild

maria

23 juli 2007 09:27

sockertopp: Tack! Visst är det skönt... Gå nu inte och regna bort eller så...
kram

 
Ella

Ella

23 juli 2007 09:44

Hos oss regnar det. Inte så kul men å andra sidan finns det en del att göra hemma, som att städa...
O kanske ta en tupplur med tanke på att jag var uppe med tuppen idag.

Hoppas att du får en lugn dag trots varningarna...

http://livetefter.blogspot.com

 
Filifjonkan smyger in

Filifjonkan smyger in

23 juli 2007 09:47

Oj då så synd att det bråkar idag med öronen men det är tryckförändringar i vädret och jag håller med dig om att det är skönt för huset blir lite svalare. Har en träkåk och de kokar ju efter ett antal dagar, Hoppas det lugnar sig så du orkar vara igång lite lagom...håller tummarna och tassar ut stänger dörren försiktigt så den inte smäller igen..

http://filifjonkan-se

 
Elisabeth

Elisabeth

23 juli 2007 10:00

Skulle kunna... ska bara...? Det är sådana ord som gör att man till slut går in i väggen...!! Jag förstår ju att du så gärna vill ha allting färdigt - helst igår.. och kanske därför inte lyssnar på dig själv och kroppen alla gånger? Åtminstone är jag lite orolig för det!
Men du är ju en "klok dam" i dina bästa år (det är vi väl alla!!), så egentligen tror jag väl också att du lyssnar in din kropp.. bara det att jag är orolig att du tänjer dina gränser!!

Ha det gott.. och en regnbåge fylld med glada färger över dig...

Kram..

http://himlastigen.blogspot.com

 
Ingen bild

maria

23 juli 2007 10:10

Ella: Så skönt att det fungerar med kommentarerna här... regn kan faktiskt vara rätt bra ibland... Man kan få lite annat gjort...

Hoppas att du får en bra dag!!!

 
Ingen bild

maria

23 juli 2007 10:13

Filifjonkan ska ha tack för att hon tassade och smög, inte slängde igen dörren med ett brak för det låter så i öronen...

Fjonkan kan ha rätt i att träkåkar de kokar lätt... Det är så skönt med lite svalka ibland men inte att regna eller blåsa bort...

Hoppas att allt går bra nu för fjonkan, jag ska vila lite till innan jag försöker mig på något...

 
Ingen bild

maria

23 juli 2007 10:16

Elisabeth: Tacksam för din oro men jag tror inte att du behöver vara det... När öronen är som de är så kan jag inte tänja några gränser, det är bara att vackert ta lite medicin, lägga sig och sova eller vila tills att det går över...

Ha en strålande och skimrande dag nu vännen!!!

Jag tacker och niger för den vackra regnbågen du sände mig...

Kramar

 
Annelie

Annelie

23 juli 2007 15:08

Usch lite trist ändå efter några soliga dagar.Här regnar det nu,efter en förmiddag med mulet väder.

http://rospinglan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

23 juli 2007 16:10

Annelie: Vi kan väl i alla fall konstatera att denna sommaren inte har varit den bästa...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards