Direktlänk till inlägg 24 juli 2007

Nu har jag varit runt och hälsat på

Av maria - 24 juli 2007 09:45

i cybern och kan konstatera att det är väldigt få som har bra väder... På de allra flesta håll så tycks det vara mulet och/eller regn...


Vilken sommar egentligen!


Men samtidigt så ger ju detta väder andra möjligheter till andra aktiviteter... När det bara är sol och varmt så vill man gå i djurparker, på nöjesfält och ligga på stränder med medhavd picnickkorg... I regn eller gråmulet väder så kan man gå på museum, tom titts, busborgar och annat som man kanske inte vill i en stekande värme...


Hoppas på en bra dag!!!

 
 
Dubbelörnen

Dubbelörnen

24 juli 2007 10:24

Regn o dis i morse men nu ser jag lite sprickor i molnen. Det är faktiskt lite ljusare ute...

Fixar o donar inne...

Kram

http://karljohansgarden.blogspot.com

 
trollpackan

trollpackan

24 juli 2007 10:38

Stämmer så bra, man får ta det onde med det goda! Vädret kan man ju iallafall inte göra något åt! Ha en bra dag!

http://trollpackan

 
Ingen bild

maria

24 juli 2007 11:59

Dubbelörnen: Man behöver tid till sånt oxå... Eller hur!!!

kram

 
Ingen bild

maria

24 juli 2007 11:59

trollpackan: Visst gör det man får göra det som går att göra så att säga...

Ha en bra dag du med!

 
Filifjonka nickar

Filifjonka nickar

24 juli 2007 12:01

Jaa så sant som du säger muséer är intressanta ställen oftast svalt där med. Ja denna sommars väder har varit bra för en Filifjonkan men sämre för soldyrkarna..Småland håller med växlande väder idag sol moln blåst men 19 .2 så det är varmt Ha en bra dag du med då.

http://filifjonkan-se

 
Ingen bild

maria

24 juli 2007 12:17

Filifjonkan: Vet du att sen jag blev sjuk så tål jag inte värmen på samma sätt som tdigare, det kanske är medicinerna eller vad tror fjonkan, mediciner brukar kunna ställa till med lite ibland... Det gråa vädret fortsätter här, svalt och skönt men inte kallt...

 
Ingen bild

pia

24 juli 2007 15:37

Hej maria!
ja du regn och kallt usch jag vill till värmen vi har haft det jätte bra:0)
35-40 grader precis lagom:)
Hoppas allt bra med dig vi hörs
kram o ta hand om dig o
Tack för att du finns!

 
Ingen bild

maria

24 juli 2007 16:52

pia: Är ni hemma nu igen!!! Hade ni det skönt? Roligt? Spännande och allt?

Kram på dig!
Härligt att höra din stämma igen nu kan man ju få hälsa på lite så åja, jag har nog kikat in ibland och vaktat, tagit in post och vattnat blommor *fniss*

 
Annelie

Annelie

24 juli 2007 18:04

Det var verkligen positivt sagt...men faktiskt helt rätt=)

http://rospinglan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

24 juli 2007 18:55

Annelie: Tja, man försöker ju...:))

 
Ingen bild

pia

24 juli 2007 20:28

Ja allt det där hade vi...
Tack för vakten och blommorna såg fina ut:):);0)

 
Ingen bild

maria

24 juli 2007 20:55

pia: Så skönt, maken tycker jag vattnar lite för lite ibland men då lyckades jag denna gång...:))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards