Direktlänk till inlägg 26 juli 2007

Denna torsdag har förflutit

Av maria - 26 juli 2007 21:47

och inte mycket har hänt... Eftersom jag inte har varit tiptop så har jag hållt mig lugn och vilat när det har varit som värst...


Men nu är det natti natti och jag hoppas på en god natts sömn!!!


Sov gott alla nattugglor när ni kommer i säng och de som redan somnat  önskar jag söta drömmar !

 
 
Elisabeth

Elisabeth

26 juli 2007 23:06

Vad trist att du inte känt dig bra! Finns det någon dag då du får känna dig helt bra - hela dagen? Måste vara jobbigt..att aldrig få vara helt frisk?

Läste också ditt inlägg "När jag var barn", och förstår att det inte var så roligt alla gånger! När jag var 12 (tror jag) var jag sommarbarn hos en familj som bodde på landet! Det var en av de bästa somrar jag någonsin haft..! De hade även en annan "sommarflicka", och tillsammans med deras egen dotter så var vi alltså 3 småtjejer som fick uppleva en alldeles underbar, spännande och "somrig" sommar... Som vuxen kan jag kanske idag se det lite som du pratar om - deras egna barn fick nog "stryka på foten" rätt ofta.. bara för att föräldrarna inte ville vara orättvisa. Ett vackert tänk - men det blev nog inte helt rätt!
Ja, det var bara lite spån härifrån...

Ha det gott min vän..och hoppas då verkligen att din dag imorgon blir bättre för dig..

Kram..

http://himlastigen.blogspot.com

 
Nina på Johangården

Nina på Johangården

26 juli 2007 23:45

Naturligtvis är jag för sent ute... du sover. Sov gott!

http://ninajohangarden.blogg.se

 
Filifjonkan morgonen efter

Filifjonkan morgonen efter

27 juli 2007 05:45

Morrn morrn...har kaffet påsatt redan skulle se om du var vaken men det är tyst här..sätter mig med koppen i handen i blomsterhavet och lyssnar till porlandet i bäcken för hemma i Småland kan man inte va just nu det är någon som försöker dränka hela Småland sen ett par timmar tillbaks kranen är vidöppen suck..ha en bra dag idag med.

http://filifjonkan-se

 
Gisan

Gisan

27 juli 2007 08:02

Du behöver inte vara orolig för mig. Det var en hel del att göra på jobbet och sen var jag trött och unnade mig att sova efter jobbet. Nu är det allvar med att vara rädd om mig. Det löftet har jag gett mig själv. Kramar...

http://gisan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

27 juli 2007 08:53

Elisabeth: Jag förstår precis och jag tror att det är en sak att ta emot sommarbarn eller helgbarn (avlastning) men när man tar emot barn som ska vara dag ut och dag in i många många år så tror jag att det blir annorlunda...

Nej, det är sällan just nu som jag får vara helt bra under en hel dag... Men jag hade en dag, i onsdags, då jag mådde rätt bra hela dagen förutom att hörseln var konstig... Man får vara glad för det lilla...

Stora kramar på dig vännen!

 
Ingen bild

maria

27 juli 2007 09:07

Nina: Godmorgon, hoppas du sovit gott, sista dagen att arbeta innan semester nu va???

Ha en bra dag!!!

 
Ingen bild

maria

27 juli 2007 09:14

Filifjonkan: Om det är så blött i småland så gör fjonkan rätt i att ta med sig kaffet hit och sitta bland blommorna och lyssna på det lite mer lagom porlandet ifrån bäcken... Tittar förbi fjonkan om en liten stund, kanske Filifjonkan har en kaffeskvätt över...

 
Ingen bild

maria

27 juli 2007 09:15

Gisan: Så skönt! Ja, du ska vara rädd om dig... Så en vila efter jobbet är inte helt fel! Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards