Direktlänk till inlägg 27 juli 2007

Nu skulle man kunna tro

Av maria - 27 juli 2007 09:07

att jag drönat som bara den denna morgon, men icke sa nicke... Jag har bråkat i över en halvtimme nu för att få komma in på nät och bloggen...


Det var morgonens gnäll... I övrigt så är det mulet, det har regnat i natt men jag har sovit gott och vaknade vid halv åtta, ätit frukost i godan ro och fått ett morgonsamtal av mamma igen... Lika spännanade som vanligt men denna gång åkte en lastbil eller en buss förbi henne och det lät som om mitt huvud skulle, ja, gå i bitar kanske... Annars gick det bra...


 Är lite yrslig, som vanligt men idag blir det nog lite värre, har det på känn på hur yrslet känns... Sånt är livet... Kanske jag mår bättre i eftermiddag och kan göra något då...


Jag hoppas i alla fall på en god förmiddag!!!

 
 
ella

ella

27 juli 2007 09:34

Man ska inte bråka, man ska be snällt och låtsas vara dum, det kommer man lååångt mde ,)

Håller tummarna för att du får en bra förmiddag. Här är det ganska grått så vi får se vad det blir av det hela.

http://livetefter.blogspot.com

 
Ingen bild

maria

27 juli 2007 09:46

Ella: Men medge att c var smart där....fnissar...

Hoppas ni får det bra, här är det grått oxå skulle vara perfekt om jag inte var så snurrig i skallen (läs att jag är genomless på det idag) att göra lite i badrummet...

 
ella

ella

27 juli 2007 10:06

Å Maria, jag förstår väl det, att du är genomless. Tänkte faktiskt på det just idag. Tänkte att det är väl ändå märkligt att människan aldrig är sur trots allt snurrande för jag skulle säkert vara flyförbannad... Men sen tänkte jag att självklart är du nog det fast du behåller det. men ibland måste man få gnälla och jag lovar att ingen som läser kommer att ta illa upp.

jo du... jag skrev det inte men jag har min misstanke. Det var hans nya svarta t-shirt som åkte mde så... Men vi hade rätt kul i godisbutiken. Jag har ju pratat ett tag om att jag behöver nytt godis så egentligen passade det bra ,)

http://livetefter.blogspot.com

 
Ingen bild

maria

27 juli 2007 10:10

Ella: Självklart är jag less, ofta... Men som du säger...

Jag misstänkte ju det och vad bra att ni hade det skojigt...

 
Elisabeth

Elisabeth

27 juli 2007 10:14

Ville bara titta in och säga: Tack snälla Maria för att du finns! Man skulle kunna tro att några tangenttryckningar, som sätter ihop ett ord, inte skulle kunna betyda så mycket som det faktiskt gör!

Men dina värmande och stödjande ord betyder så mycket för mig...!

Hoppas, trots dina föraningar, att du får en bättre dag idag..

Många varma kramar..

http://himlastigen.blogspot.com

 
Ingen bild

maria

27 juli 2007 10:19

Elisabeth: Tack själv för att du finns!!! Jag hoppas inte för mycket just nu men... Visst önskar man ibland...

Stora kramar til dig och hoppas att dagen blir bra och kommer med bra nyheter!!!

 
Gisan

Gisan

27 juli 2007 10:38

Oroa dig inte. Jag uppskattar din ärlighet! Skönt att höra att propp inte är farligt. Men det lät som du anade att det kunde vara andra orsaker... Tyvärr har mina tankar lätt att flyga iväg... Kramar till dig i regnet

http://gisan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

27 juli 2007 10:44

Gisan: Det är klart att det inte är ok att foten svullnar så och propp är en tanke, jag menar du har ju alldeles nyss fått pacemakern kollad och ordnad så det borde inte vara något med det om det inte är en biverkning/komplikation...

Ta lätt på det, det enda är ju en svullen fot, du har inte värk någonstans i benet???

Jag vet, jag är likadan med tankarna de tycks kunna flyga av sig självt i mellan åt...

Kramar till dig ifrån ett annat regn

 
Annelie

Annelie

27 juli 2007 11:37

Hoppas du mår bra(((kram)))

http://rospinglan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

27 juli 2007 11:53

Annelie: Tack! kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards