Direktlänk till inlägg 27 juli 2007

Nu ska en Fredag

Av maria - 27 juli 2007 22:11

läggas till handlingarna och nästippen ska ner i kuddarna för att sova in en Lördag... Lördagen då en son fyller 17 år...


Jag fick lite småpul gjort i badrummet, fogade lite och höll mig på golvert hela tiden... Som sagt, var lite för kaxig eller hade lite för lite självinsikt när jag trodde att badrummet skulle vara klart i helgen, dock till nästa helg o allt vill väl...


Så nu alla nattugglor sov gott när tiden är inne och alla som redan lagt sig, dröm sött och jag säger godnatt!!!

 
 
Elisabeth

Elisabeth

27 juli 2007 23:09

Ville bara önska en god natt! Hoppas du får sova gott..!

Kram..

http://himlastigen.blogspot.com

 
K - Magalös

K - Magalös

27 juli 2007 23:19

Nattugglan önskar god natt! Önskar sonen en underbar födelsedag!

http://mag-o-tarmsjukdom.blogspot.com

 
Ingen bild

maria

27 juli 2007 23:56

Elisabeth! God natt på dig och tänk att jag blev en nattuggla jag oxå...

Sonen med flickvän har suttit uppe med mig och maken och tjattrat sig blå....

Hoppas att du får en riktigt god natts sömn!

Kram på dig vännen!

 
Ingen bild

maria

27 juli 2007 23:58

K-Magalös: Jag blev en nattuggla oxå då sonen med flickvän suttit och tjattrat sönder mig och maken... Jag hoppas så att jag står upp imorgon så att jag kan sjunga och erbjuda hans frukost på sängen... Annars gör maken det men ändå...

Kram på dig!!!

 
Annelie

Annelie

28 juli 2007 02:28

Hoppas du sover alldeles underbart och att morgondagen blir fin och mysig med sonen som fyller år..Grattis till honom/kram

http://rospinglan.blogg.se

 
Filifjonkan vaken igen

Filifjonkan vaken igen

28 juli 2007 05:19

Godmorgon sniff sniff blött bland blommorna idag tassar runt lite för benen vägrar ligga kvar de bråkar väntar på access till att pillerdosen skall verka.Ser att du jobbat lite igår med duktigt av dig och nästa helg är det nog färdigt då! Ha en bra lördag

http://filifjonkan-se

 
Kärleksdravel

Kärleksdravel

28 juli 2007 07:19

Godmorgon

Ha en bra lördag nu sticker jag till jobbet/kram

http://karleksdravel.bloggagratis.se

 
ella

ella

28 juli 2007 08:23

Smyger in och önskar dig en god morgon (för tredje gången typ, för spamkoden tog min kommentar).

Jag håller tummarna för att du ska få en riktigt bra dag utan yrsel och annat skit.

GRATTIS till sonen, och hela familjen.

http://livetefter.blogspot.com

 
Nina på Johangården

Nina på Johangården

28 juli 2007 09:01

Den här nattugglan var uppe mycket sent i natt och vaknade tidigt. Tur jag kan sova en snutt på dagen om det kniper. Hoppas din dag blir bra!

http://ninajohangarden.blogg.se

 
Ingen bild

maria

28 juli 2007 09:16

Annelie: Tack! Sovit gott ja, det har jag och hoppas att du oxå fått göra... En god morgon, nja... Vi har sjungit för sonen i alla fall och nu ska jag strax lägga mig en stund och se om snurret går över..../kram

 
Ingen bild

maria

28 juli 2007 09:20

Filifjonkan: Godmorgon! Ja det kan vara lite blött på marken men blommorna frodas av det, Så fjonkans ben vill inte sova idag, nähä, kan ju behöva sin pillerdos så att de kommer igång ordentligt, jag förstår.. Filifjonkan får tassa omkring här bland blommorna tills pillrena börjar ta hoppas fjonkan får en bra lördag, kikar över om en stund och kollar in läget hos fjonkan...

 
trollpackan

trollpackan

28 juli 2007 09:20

Morning! Hoppas att du har sovit bra och får slippa "yrslet" idag under fsonens födelsedag! Ha så kul!

http://trollpackan

 
Ingen bild

maria

28 juli 2007 09:22

Kärleksdravel: Godmorgon på dig! Ha en bra dag, du jobbar väl inte hela dagen och natta???

Kram

Ella: Ja, de där spamkoderna kan ställa till det även för mig ska du veta... Godmorgon på dig, lever kaffebryggen ännu...*ler*

Hoppas dagen blir bra för dig!!!

Kram

 
Ingen bild

maria

28 juli 2007 09:24

Nina: Godmorgon på dig!!! Som du säger man kan alltid vila en sväng på dagen.... Och nu har du ju dessutom semester!!! Ha en bra första semesterdag!!!

 
Ingen bild

maria

28 juli 2007 09:25

Godmorgon trollpackan!!! Tack sovit gott har jag och sjungit har jag oxå nu på morgonen men yrslet sitter i... Så är det... Ha en bra dag nu!

 
ella

ella

28 juli 2007 09:29

Jo då, jag har inte ens varit i närheten av den än idag. C bjöd på frukost på sängen....

http://livetefter.blogspot.com

 
Ingen bild

maria

28 juli 2007 09:35

Ella: Härligt att få frukost på sängen...Och vilken diplomatisk lösning av c...fniss...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards