Direktlänk till inlägg 28 juli 2007

Jaha, en kopp kaffe senare

Av maria - 28 juli 2007 12:19

och en dusch så lättar skallen en liten aning i alla fall...


Maken har slitit ont men jag ska göra det jag kan för att hjälpa till nu...


Någon liten klokhet då:


"Ibland när jag säger det jag tänker så märker jag att jag inte alltid tycker så"


Av Nalle Puh







Visst kan det vara så, åtminstone om man börjar tänka efter på vad man har sagt!!!


Hoppas på en bra eftermiddag!!!

 
 
Gisan

Gisan

28 juli 2007 13:06

Klokt sagt. det är därför det är viktigt att inte bara lyssna till vad andra säger utan också till vad man själv säger. Ibland får jag mig sanningar till livs när jag hör vad jag säger till andra... Kramar...

http://gisan.blogg.se

 
Annelie

Annelie

28 juli 2007 13:28

Ja det är verkligen sant.
Ibland i en diskussion tex så kanske man säger nåt...tills man tänker till ett steg också, då kandet bli galet.
Skönt att det känns lite bättre/kram

http://rospinglan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

28 juli 2007 13:30

Gisan: Precis!!! Allt som sägs behöver inte vara av vikt för ordets sak men kan vara till hjälp för att själv komma till insikt...
Kramar

 
Ingen bild

maria

28 juli 2007 13:33

Annelie: Precis så när man täkt en gång till så ångrar man nästan vad man precis sa eller så....

Lite bättre, tack tror att det kommer att bli ännu bättre under dagen, men jag ska inte vara övermodig så..../Kramar vännen

 
Ingen bild

Persilja

28 juli 2007 23:37

Så klok Nalle Puh är! Precis sån är jag. Får en idé. Lyssnar på någon annan, ändrar mig. Jag har väldigt lätt för att ändra mig. Kanske är jag lättpåverkad? Men det tror jag är bra. Jag är inte envis som synden och har en åsikt bara för att jag alltid haft den. Det är bra att kunna ändra åsikt. Eller?
Vad glad jag blir att du mår mycket bättre! Kram! P

 
Ingen bild

maria

29 juli 2007 01:10

Persilja: Jag förstår hur du menar, man ska aldrig stå fast vid en ståndpunkt så fast att man inte hör andra argument...

Ja, det var jätteskönt att jag blev bättre och en riktig nattuggla oxå, blir lätt så med nattgäster som dessutom har bebisar som ska äta och allt möjligt,,,,

Kram på dig!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards