Direktlänk till inlägg 29 juli 2007

Gissa vem som är nattuggla eller morgonuggla

Av maria - 29 juli 2007 01:21

idag då??? Jo det är en ny dag nu!!!


Jag kommer att få lida för den här kvällen eller betala notan för den eller sota.... Det har varit värt det, absolut!


Jag har mått bra, ätit gott, druckit gott och umgåtts med massor av människor jag tycker om och suttit i allt prat och ansträngt mig för att höra och hänga med och det kommer eller det har tagit ut sin rätt på mig...


Som sagt, det kommer en nota på när man gör mer än vad man egentligen klarar av men ibland kanske det är värt det??? När man har så genomtrevligt så kanske man är mer beredd att betala den där notan eller?


Nu ska dock denna nattuggla stupa i säng och hoppas på att få sova en stund imorgon!!!


Natti natti och dröm söta drömmar!!!

 
 
Annelie

Annelie

29 juli 2007 01:47

Hoppas du sover jättegott och mår någolunda skapligt imorgon. Bara du kan avgöra om det var/är värt det. Jag hoppas du har rätt.
Sov så vackert och dröm sött/kram

http://rospinglan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

29 juli 2007 01:51

Annelie: Tack! Visst är det värt det på något sätt för man får ju ändå vara med för en gångs skull...Kramar!!!!

 
Christina

Christina

29 juli 2007 08:16

Ja, tyvärr är det så att man får betala det dyrt.
Men vad gör man inte för att ha det lite trevligt ibland?
Hoppas att din söndag inte blir allt för hemsk.
Kram

http://sockertoppan.blogspot .com

 
Maria

Maria

29 juli 2007 09:34

Hi hi, jag är likadan som dig idag. Hade en underbar kväll med vänner, vin och mat till långt in på natten. Nu ligger jag i soffan med smärtor i hela kroppen och har knappt kunnat sova alls. MEN det var det verkligen värt. Att få leva ut "på riktigt" och bara vara som alla andra en liten stund:) KRAM

http://livetsommaria.blogspot.com

 
Elisabeth

Elisabeth

29 juli 2007 10:05

Godmorgon!
Hoppas du fått sova gott.. och att din dag blir ljus och inte så yrslig!

Ha det gott..Kram..

http://himlastigen.blogspot.com

 
ella

ella

29 juli 2007 10:34

Hoppas du sovit gott ändå? Och länge?
Ja du... man får alltid betala och ju trevligare man har desto mer verkar det som tycker jag. Då är man inte lika uppmärksam på varningssignalerna. Hoppas ändå att idag blir ett undantag och att du får en jättebra dag!

http://livetefter.blogspot.com

 
Annelie

Annelie

29 juli 2007 10:39

Godmorgon godmorgon!
Idag hann jag allt före in till dig. Hoppas du får en fin dag och att du inte får betala ett för dyrt pris för gårdagen. Kram

http://rospinglan.blogg.se

 
Arga Mamman

Arga Mamman

29 juli 2007 10:54

Hallå där - har du krupit upp nu? ;) Det är absolut värt att offra lite sömn mot umgänge med goda vänner! Den energi du tappar tror jag fylls på dubbelt upp efter en trevlig kväll med vännerna!

Kram

http://www.argamamman.blogspot.com

 
Nina på Johangården

Nina på Johangården

29 juli 2007 11:18

Hej nattuggla... hoppas du vaknat nu. Ha en bra dag, även om du betalar notan idag.

http://ninajohangarden.blogg.se

 
Christina

Christina

29 juli 2007 11:25

Inte vaken än?
Smyger ut så tyst igen.....

http://sockertoppan.blogspot.com

 
Ingen bild

maria

29 juli 2007 11:35

Sockertopp: Visst är det så att dfet kan vara värt lite ont efter om man har det riktigt trevligt... Kramar på dig och godmorgon!!!

 
Ingen bild

maria

29 juli 2007 11:37

Maria: Det är så det kan vara och värt det med!!! Vaknade nio och mår rätt bra faktiskt, kanhända att det kommer senare eller i veckan men det är fortfarande värt det... Kram!

 
Ingen bild

maria

29 juli 2007 11:38

Elisabeth: Jo, jag har sovit gott och tagit en slö morgon med lång frukost... Hoppas att din dag blir riktigt bra!!!! Kramar på dg vännen!!!

 
Ingen bild

maria

29 juli 2007 11:40

Ella: Har sovit gott till nio och det är helt ok. Visst får man betala kanske inte med omedelbar verkan men det kommer under de närmsta dagarna... Mår bra hittills ska nog måla lite idag...

 
Ingen bild

maria

29 juli 2007 11:41

Annelie: Ja, nu hann du in först!!! Godmorgon på dig! Vi var faktiskt uppe vid nio men har slöat med långfrukost osv... Skönt! Än så länge mår jag relativt bra så vi får se... Kramar

 
Ingen bild

maria

29 juli 2007 11:43

Arga Mamman: Tack, Jodå uppkrupen är jag sen nio ungefär... Visst är det värt det, det är ju fler yrselanfall jag får när jag tar ut mig men... Det går... Trevligt var det!!!

Kram

 
Ingen bild

maria

29 juli 2007 11:44

Nina: Tack! Hoppas du oxå har en riktigt bra dag!!! Notan kanske inte behöver betalas förrän imorgon, vem vet, kanske får krita en dag....*ler*

 
Ingen bild

maria

29 juli 2007 11:45

Sockertopp: Jo då nu är jag vaken!!!

 
Ingen bild

Filifjonkan

29 juli 2007 18:04

Vad trevligt för dig roligt roligt,, men som du sa notorna skall betalas min skall jag lösa i morgon i sängen lär inte komma ur den som jag rusat runt idag,men har man trevligt så har man precis så som du sa,

 
Ingen bild

maria

29 juli 2007 18:06

Filifjonkan det är så sant som fjonkan och jag säger det... Jag vet ju inte om jag ska tycka synd om fjonkan som inte kommer att komma ur sängen i morgon då jag nu vet att det är för att filifjonkan haft så trevligt som fjonkan har haft det idag... Hoppas att notan inte blir alltför dyr för filifjonkan i alla fall...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards