Direktlänk till inlägg 30 juli 2007

Nej, nu har jag hälsat på

Av maria - 30 juli 2007 10:21

lite till höger och vänster här i cybern...


Nu ska jag nog ta mig i kragen och göra lite, lite nytta, även om jag skulle kunna sitta här mycket längre...


Jag har ju dock en dragning och lockelse till att få linneskåpet klart så att jag kan ordna med detta lås så att schampo och sånt kan förvaras säkert i detta hus...


Var inte det ett trick förr? Att äta krita för att bli hes... Detta kanske är ett nytt trick, man dricker schampo och duschtvål så blir man, magsjuk, kanske...


Hoppas på en bra dag!!!

 
 
Christina

Christina

30 juli 2007 11:13

God förmiddag!
Jasså det är någon som gillar hårschampo?
Har för mig att det var likadant hos mig när mina flickor bodde hemma :)
Ha det gott idag
Kram

http://sockertoppan.blogspot.com

 
Kärleksdravel

Kärleksdravel

30 juli 2007 11:17

Godmorgon i stugan.
Ungar som käkar schampo? Har aldrig varit med om det så jag sitter som ett ? just nu (inget ovanligt kanske) Hoppas du får en riktigt bra dag
Kram!

http://karleksdravel.bloggagratis.se

 
Ingen bild

maria

30 juli 2007 11:24

Sockertopp: Mm, de älskar tydligen att göra slut på det på en gång i alla fall... Vi köper hem hela kassar med sånt men det tycks aldrig räcka i alla fall...

Ha det så gott idag och kram på dig

 
Ingen bild

maria

30 juli 2007 11:26

Kärleksdravel: Har schampo och duschtvål aldrig försvunnit FÖR fort hemma hos er??? Lyckost i så fall, här handlar vi kassar av sånt och det räcker aldrig i alla fall... Man börjar ju undra vad de gör med det....

Kram på dig!!!

 
Annelie

Annelie

30 juli 2007 12:06

Trist det där att dom inte tänker sig för.Det är ett sånt där ämne som man faktiskt retar sig lite på...alltså att shampot bara försvinner:-(
Jag skulle också bli sur, även om man inte är snål.

http://rospinglan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

30 juli 2007 12:31

Annelie: Nä det är ju inte snålhet det handlar om, klart barna ska vara rena men när man precis storhandlat och , ja du vet....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards