Direktlänk till inlägg 15 juli 2007

Trots bus i

Av maria - 15 juli 2007 16:07

öron så har jag stått upp mestadels av dagen... Har haft svårigheter att komma ut på nätet då o då vilket har gjort att jag inte kunnat hälsa runt... Tänker mig en sväng i kväll istället...


Har fått en hel del gjort i det blivande badrummet...


Maken har gjutit igen avloppen så att det är klart nu...


Här är avloppet till dusch och tvättmaskinen som står på andra sidan väggen... Det är från den det kommer rör genom väggen...


Här ska det längst bort bli en toalett och i det lilla hålet hitåt så ska handfatet vara...









Här ska vattnet ifrån badkaret ta vägen...



Det är i alla fall klart nu och det känns skönt...






Här är den vägg jag skrapade igår...


I det hörnet ska badkaret stå och det ska bli ett hörnbadkar som är inbyggt...


Nu ser det ju hemskt ut men...










                                                   
                                                  
               



Så här ser det ut med lite kakel, en liten förbättring i alla fall...


Luckorna jag har lämnat ska det inte vara kakel i utan stenar och snäckor så det tar jag sist av allt...



Så nu ska jag efter en paus ner och sätta lite mer smet och kakla lite till...


Hoppas på en bra kväll!!!

 
 
Nina på Johangården

Nina på Johangården

15 juli 2007 18:30

*gråter och river mitt långa hår* Jag kommer ju inte ens in i min egen blogg.

http://ninajohangarden.blogg.se

 
Christina

Christina

15 juli 2007 19:37

Å jösses! Det där kommer att bli kanon! Jag kan riktigt se allt framför mig ;)

http://solusfemina.squarespace.com

 
Ingen bild

maria

15 juli 2007 20:01

Nina: Jag lider med dig... Så har jag haft det hela dagen, antingen kommer jag in i min egen blogg men ingen annan eller oxå tvärtom... Jag förstår ingenting så därför kaklade jag istället...

 
Ingen bild

maria

15 juli 2007 20:02

Christina: Vi hoppas och tror det, jag längtar till premiärbadet!!!

 
Gisan

Gisan

15 juli 2007 20:16

Ja bloggarna har verkligen krånglat idag. Så jag har lagt min tid på annat. Nu blir det kvällsmat och sen tidigt i säng. Själen vill inte att kroppen är uppe idag. Kramar...

http://gisan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

15 juli 2007 20:25

Gisan! Det kan ju vara så ibland, hoppas att du får en god natts sömn!!!Kramar

 
trollpackan kollar in läget

trollpackan kollar in läget

15 juli 2007 21:14

Det kommer säkert att bli kanonfint när ni är klara! Vilket jobb!

http://trollpackan

 
Ingen bild

maria

15 juli 2007 22:20

Trollpackan: Kollar in läget!!! Är ni åter eller har du dator till låns????

 
K - Magalös

K - Magalös

15 juli 2007 22:36

Verkligen impad! Blir snyggt när allt är klart. Här blir det inget av det som finns i huvudet, kommer inte vidare. Så har det varit en längre tid, men förhoppningsvis inte länge till...
God natt!
Kram!

http://mag-o-tarmsjukdom.blogspot.com

 
Ingen bild

maria

15 juli 2007 22:46

K-Magalös: Tackar o bockar vi får väl se när det blir klart... Hm, behöver du peppningshjälp???? Det är jag duktig på...

Godnatt på dig och kram!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards