Direktlänk till inlägg 18 juli 2007

Nu har jag gjort klart för idag

Av maria - 18 juli 2007 18:36

Jag har fäst de klinkerplattor som inte hade fäst riktigt igår, eller så har någon tassat på dem för tidigt... Vad då jag! Nej, kan jag aldrig tänka mig...


Fogat har jag det mesta i alla fall så imorgon ska det rengöras ordentligt både kakel och klinker så att duschen kan skjut/lyftas på plats och det gör inte jag... Nej som sagt jag lyfter bara fix och fog säckar idagens läge och även det börjar bli svårt... Jag bara ramlar omkring med det mesta tycker jag och har en ofantlig tur när jag ramlar rätt...


Jag tror att det kommer att bli bra i alla fall när det nu blir klart!!! Jag längtar ju efter ett bad, det är inte så att jag har gått otvättad sen vi flyttade, kanske lite då, men jag gillar inte att duscha... Kanske för balansen jag vet inte...


Nej, nu ska ta mig en sväng här på nätet och sen är jag väl tvungen att ta den där duschen så mycket fix och fog damm jag har varit i...

 
 
Nina på Johangården

Nina på Johangården

18 juli 2007 20:02

Härligt när slutet närmar sig och man får det klart. Det går ju undan detta!

http://ninajohangarden.blogg.se

 
Ingen bild

maria

18 juli 2007 20:09

Nina: Jo, undan går det för tillfället... Jag måste ju arbeta fram sektion för sektion i och med att rummet används under tiden... Det är en 15-16 kvadratmeter så det är lite att påta med...

 
A

A

18 juli 2007 21:42

Vad duktig du är....Hade aldrig orkat jobba så:) Ha det så bra....

http://amittilivet.blogg.se

 
Ingen bild

maria

18 juli 2007 21:46

A: som jag sagt i några tidigare kommentarer om min ork.... Vaddå ork??? Jag vill få bada!!!!*skratt* Ha det gott!!!

 
Annelie

Annelie

18 juli 2007 21:50

Som jag sa Maria...Jag är djupt imponerad av din kreativitet, styrka,kraft och framförallt go..Förstår inte hur du orkar..
Vila nu snälla du..så du inte kollapsar/kram till dig och hoppas verkligen att du sover med den skönaste vilan och de vackraste drömmarna

http://rospinglan.blogg .se

 
Ingen bild

maria

18 juli 2007 21:56

Annelie: Du är för rar!!!

Klart jag ska vila... Jag har redan gjort upp med mig själv att jag måste tassa på enbart när jag står upp och inte har för kraftiga känningar...

Jag har nu, efter ett år, lärt mig att om man utmanar kropp och sjukdom så får man det etter värre en lång period... Ibland känns det tröstlöst, för jag trodde ju att jag skulle vara tillbaka i jobb för nio månader sen och här är jag än och inget jag gör, gör det bättre... Face it!!! så här är det och jag ska sluta drömma... Blir det bättre så är det bonus...

Jag ska sova gott och önskar dig detsamma!!!
Godnatt!!!/kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards