Direktlänk till inlägg 31 juli 2007

Godmorgon godmorgon!!!

Av maria - 31 juli 2007 08:38

Vaknade ganska tidigt idag eller rättare sagt i mer normal tid idag... Halv åtta, haft en lugn och skön frukoststund och solen är framme, åtminstone då och då...


Idag har jag ganska kraftiga varningar ifrån öronen igen, trycket och suset busar hela tiden och det blir nog en sängsväng redan här på förmiddagen skulle jag kunna tro... Därför kommer nog denna dag att gå i lugnets tecken!


Bloggagratis skulle ligga nere en stund inatt men jag funderar på om det inte blev lite längre än så...


Jag hoppas på en skonsam dag för min del och en tiktigt bra dag för alla andra!!!

 
 
trollpackan

trollpackan

31 juli 2007 08:55

Jo det var längre än så, det funkade inte alldeles nyss här. Hoppas att du blir bättre under dagen! Tar snart pendeln in till storstaden!

http://trollpackan

 
Christina

Christina

31 juli 2007 09:04

Stackars dig...att du skall ha sådana besvär varje dag.
Kram

http://sockertoppan.blogspot.com

 
Ingen bild

maria

31 juli 2007 09:08

trollpackan: såg att du skulle på en tur till storstaden... Då var det inte bara jag som inte kom in då men jag trodde att det var min uppkoppling....

 
Ingen bild

maria

31 juli 2007 09:11

Sockertopp: Det är ju så bara, infet att göra åt... Stor kram på dig

 
Ella

Ella

31 juli 2007 09:19

Å nej, inte igen! Är det priset för helgen tro eller "bara" som vanligt??
Usch jag lider med dig.
Igår när jag fick min huvudvärk blev jag riktigt yr av smärtan och tänkte på dig att det säkert är tusen gånger värre för dig.

Om blogga gratis ligger nere får du byta till blogspot ,)

Önskar dig i alla fall en bra dag, med så lite yrsel och annat som bara möjligt.

http://livetefter.blogspot.com

 
Ingen bild

maria

31 juli 2007 09:24

Ella: Det är så svårt att veta om det är priset eller "bara som vanligt" för så ofta som jag har anfall per vecka så spelar det ju egentligen ingen roll... Det är nog därför jag försöker att köra på när jag kan för jag har ju även prova det här med vila och sysslolöshet och det gav ingen effekt till det bättre...

Jag hoppas att det kanske bara stannar vid bus och halvyrsel...

 
Ingen bild

Kärleksdravel

31 juli 2007 09:34

Godmorgon =)
Jag tänkte på det här surrandet du har, finns det ingenting mankan göra åt det? Nånting tycker man ju att det skulle finnas eller? Det måste ju vara riktigt jobbigt för dig *kramar om*
Hoppas du får en riktigt bra dag iaf (sänder över lite energi)
Kram!

 
Filifjonkan

Filifjonkan

31 juli 2007 09:34

Å skall det bli en sån bråkdag idag för dig,,,typiskt läser trollformler för ditt öronbrus skall hamna i soptunnan,,,vila dig du det kanske bättre sig lite längre fram idag

http://filifjonkan-se

 
Ingen bild

maria

31 juli 2007 09:38

Kärleksdravel: Susandet är tinnitus men det är inte värst...Yrslet är värst! Tack ska du ha för kram, omtanke och energi! Hoppas ni hade roligt på Liseberg, huga, jag skulle nog inte klara en enda karusell nu för tiden med denna hörsel och balanssjukdom... Kramar på dig!

 
Ingen bild

maria

31 juli 2007 09:57

Filifjonkan: Tackar jag hoppas att fjonkans trollformler hjälper, kanske fjonkans trollformler tillsammans med lite vila kah ge att det blir bättre till eftermiddagen...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards