Alla inlägg den 11 augusti 2007

Av maria - 11 augusti 2007 20:33

än jag hade tänkt mig... Det har varit mycket skoj och naturligtvis tröttsamt och inte blev jag utan en snurr heller... I det stora hela så har det funkat i alla fall men jag känner att jag klarar inte så här långa dagar helt enkelt...


Idag är jag för trött, så hur mycket abstinens jag än har av att få komma och hälsa på alla som jag brukar, så klarar jag inte av det helt enkelt.


Jag får önska alla en riktigt god natts sömn och hoppas på söta drömmar för er alla så kommer jag och hälsar på imorgon!!!

Av maria - 11 augusti 2007 09:02

Jag kan nästan höra bilen tuta sig fram som en hälsning om att nu kommer vi och hämtar dig!!!


Som sagt morgonen blev mycket långsovd så nu springer jag och letar efter mina kläder och en kaffeslurk där, snabbt in i duschen, hinner jag håret, vet inte, skit samma, en kaffesvätt på vägen och var har mina korta tights tagit  vägen, ok hänger där... Rush, spring och snart klar, så en parfymskvätt oxå...


Hinner inte mer nu, ska uppvakta 70-åring, återkommer i eftermiddag!!!


Hoppas att alla i cybern har en riktig toppendag idag!!!

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards