Alla inlägg den 19 augusti 2007

Av maria - 19 augusti 2007 22:32

trötter gnällspik och livsflanör framme vid sin godnattramsa... Imorgon börjar allvaret!!!! Vardagen...


Så sov gott och dröm sött alla i cybern, det ska jag göra... tror jag...


Godnatt!!!

Av maria - 19 augusti 2007 20:16

Såpa är en produkt som kan användas till rengöring av golv och diverse andra ytor... nej, skämt åtsido...


Här kan människor, mamman bete sig som följer.... Vår minsting och deras äldsta leker... Vi ska hjälpa vår äldsta att flytta och jag var ambivalent i huruvida jag skulle följa med eller inte... Jag bestämde mig för att det känns bäst för mig att jag följt med från punkt till punkt så vi ordnade barnvakt och hundvakt...


Precis när vi skulle åka så gör sig denna mamma iordning, kan för övrigt berätta att denna mamma tar väldigt lång tid på sig till detta, och sen tar hon sin minsting och går ut... På väg ut mot trottoaren så minns hon att hon har ett barn till så hon vänder och meddelar sin 4,5 åriga son att de ska bara gå och handla och kommer snart... Då säger jag: Vi åker oxå nu! Hon: Va? Ska ni iväg? Jag: Ja!!!!!!!  Hon ser helförvirrad ut, vilket hon inte borde göra som vi brukar flyga och flänga, men ber sen sin äldsta son att följa med dem...


Fortfarande har vi inte kommit till det sociala smörjmedlet såsom: Hejsan, ja, hur är det, ja, vi ska bara gå och handla, ska ni vara hemma? Jaså inte det, nä men då får han följa med oss....


Är det någon som tycker att min variant längst ner är konstig???? För i så fall måste jag omvärdera lite och titta på hur mina åsikter om sådant ser ut...

Av maria - 19 augusti 2007 18:18

som bestod av sallad, naturligtvis, och kycklingpytt så gick vi ut och var i trädgården och påtade lite till, rena rama sommarvädret här idag/ikväll!


Nu ska minstingen bada och hans väska ska gås igenom så att den har allt som er ett måste på fritids och lekis, det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder gäller... Det ska även gälla mig för jag ska komma igång med mina promenader igen... En bra bit efter att jag blivit sjuk så gick jag fortfarande promenader på timmen om dagen, ibland två och jag ska göra det för att underhålla balanssinnet så mycket jag bara kan. Så nu ska det komma igång igen, det tappades bort i husköp, husförsäljning och flytt...


14-åringen ska på ett upprop men är i övrigt ledig resten av dagen, 17-åringen börjar på en gång imorgon och kör på... Åh, vad jag tycker att det ska bli skönt med vardag igen!!! Min hörsel är ju för det mesta kaiko sen jag blev sjuk och något som har varit tungt denna sommar när alla barn varit lediga är att jag aldrig får ha det tyst runt mig och det behöver jag verkligen nu. Dessutom så vill jag ha det tyst när jag får mina snurranfall...


Så det ska bli så skönt att komma in i vardagslunken och så vill jag ha en RÖRMOKARE hit i nästa vecka!!!


Hoppas på en fortsatt skön kväll!!!

Av maria - 19 augusti 2007 16:21

att komma in både på nätet och bloggagratis så... Efter att vi kört sonen, jag bestämde mig för att följa med, så minsting och Hobbe hamnade hos mamma, så har jag försökt att komma ut på nätet och inte haft så stor framgång med detta och då gick jag ut och arbetade lite i trädgården...


Vädret har blivit strålande här, sommarvärme... Som jag sa, lagom tills att skolorna börjar i morgon!!!


Ska ta mig en sväng i cybern nu när jag äntligen kommer ut på nätet, lika bra att passa på innan jag blir utkastad igen!!!


Jag hoppas på en bra kväll!!!


o såpavsnittet kommer snart...

Av maria - 19 augusti 2007 09:46

söndag idag och sonen flyttar iväg så vi har lite att stå i här på morgonen...


Kärran ska packas med alla kläder och prylar, en hel del ska vara kvar här tills den dagen han har eget men det blir en del att ta med sig i alla fall...


Det är halvdant väder och då menar jag inte regn utan växlande mellan sol och moln och så är det kyligt...


Såpan kommer att fortsätta under dagen!!!


Har inte bestämt mig ännu för om jag ska följa med flyttlasset eller om jag ska stanna hemma men det lutar åt att stanna hemma och småpula här...


Jag hoppas på en bra förmiddag!!!

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards