Direktlänk till inlägg 19 augusti 2007

Såpa

Av maria - 19 augusti 2007 20:16

Såpa är en produkt som kan användas till rengöring av golv och diverse andra ytor... nej, skämt åtsido...


Här kan människor, mamman bete sig som följer.... Vår minsting och deras äldsta leker... Vi ska hjälpa vår äldsta att flytta och jag var ambivalent i huruvida jag skulle följa med eller inte... Jag bestämde mig för att det känns bäst för mig att jag följt med från punkt till punkt så vi ordnade barnvakt och hundvakt...


Precis när vi skulle åka så gör sig denna mamma iordning, kan för övrigt berätta att denna mamma tar väldigt lång tid på sig till detta, och sen tar hon sin minsting och går ut... På väg ut mot trottoaren så minns hon att hon har ett barn till så hon vänder och meddelar sin 4,5 åriga son att de ska bara gå och handla och kommer snart... Då säger jag: Vi åker oxå nu! Hon: Va? Ska ni iväg? Jag: Ja!!!!!!!  Hon ser helförvirrad ut, vilket hon inte borde göra som vi brukar flyga och flänga, men ber sen sin äldsta son att följa med dem...


Fortfarande har vi inte kommit till det sociala smörjmedlet såsom: Hejsan, ja, hur är det, ja, vi ska bara gå och handla, ska ni vara hemma? Jaså inte det, nä men då får han följa med oss....


Är det någon som tycker att min variant längst ner är konstig???? För i så fall måste jag omvärdera lite och titta på hur mina åsikter om sådant ser ut...

 
 
Ella

Ella

19 augusti 2007 22:13

Men alltså... Nu är det dags att säga till kärringen att nu får det ta mig f*n vara nog!
Ibland är det bättre med ovänner än bekanta som bara är till förtret.

http://livetefter.blogspot.com

 
Ella

Ella

19 augusti 2007 22:14

Visst ja, glömde säga god natt också ,)

http://livetefter.blogspot.com

 
Ingen bild

maria

19 augusti 2007 22:30

Ja, fniss... jag vet... Men jag tror just u att det skulle hjälpa föga... Lugn du följetången fortsätter men jag kan ju inte ta allting på en gång...

 
Ingen bild

maria

19 augusti 2007 22:32

Ella: Ja just det.... Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år, javisst må hon leva, javisst må hon leva, javisst må hon leva uti hundrade år!!! Godnatt o sov så gott!!!

 
Annela

Annela

20 augusti 2007 01:15

Hon kan ju inte vara klok. Konstig mamma!!

http://www.annelas.blogspot.com

 
Ingen bild

maria

20 augusti 2007 09:56

Annela: Ja, nog är det konstigt allt... Vet inte riktigt vad man ska tro... Ha det gott!

 
Annelie

Annelie

22 augusti 2007 19:04

Tillfälligt sinnesförvirrad kan man ju få ha men inte konstant....tokiga kärring.På henne bara;-) Kram

http://rospinglan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

22 augusti 2007 19:09

Annelie: Visst, jag kör hårt nu...*ler*/kram på dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards