Alla inlägg den 4 augusti 2007

Av maria - 4 augusti 2007 17:11

intensivt här ett tag och nu sitter jag bara och gråter...

Därför tänkte jag ta och lägga ner, för dagen i alla fall så får vi se imorgon...


Jag är säkert fjantig men... Det finns en del saker som verkligen tar på en...


Hoppas att alla där ute i cybern har en bra kväll och sover gott samt drömmer sött!!!

Av maria - 4 augusti 2007 13:08

stund och känner mig lite bättre men det är inte bra....


Ska nog ta och inte göra någonting idag, kanske leka med lite foton och cyberpromenera lite...


Kan tänkas att jag kan ha ett litet klokt ord eller något annat skräp i bakfickan oxå:


"Det sägs många kloka saker på skämt men det är ingenting mot de dumheter som sägs på allvar"


av Thorvald Ghalin


Kan nog så vara.... Vem vet...


Jag hoppas på en stadigare eftermiddag!!!

Av maria - 4 augusti 2007 09:58

liten promenix här i cybern... På sina håll föräras man med solens goda vilja.


Nu ska jag nog vila en stund och sen försöka, om det går, att fortsätta med väggarna i badrummet... Har tagit lite foton jag tänkte ladda upp sen.


Nu är det här behovet av en rörmokare skriande och jag bara hoppas på att det ska trilla ner en röris ur det blå till oss.


Sen önskar jag att vi hittar badkaret vi vill ha. Sonen, 17-åringen, har ju förstås hittat ett han vill ha, ett runt massagebadkar som rymmer ungefär hela familjen... Jag försökte förklara för honom att med ett så stort badkar så har man aldrig råd att bada men han ville inte lyssna på det... Sicken tur att det är jag och maken som håller i plånboken för det runda badkaret gick ju på sisådär en 60 000:- oxå och det tyckte 17-åringen var en värdslig sak!!!


Jag hoppas på en bättre förmiddag och dag!!!

Av maria - 4 augusti 2007 08:04

den näst sista i raden denna vecka... Natten har varit spännande här... Mend två ungtuppshundar som tror att minsta knäpp betyder en livsfarlig inbrottstjuv eller galen seriemördare som de behöver skrämma till obefintlighet med sitt skällande som oxå verkar bra på att väcka samtliga sovande individer som faktiskt hör hemma i huset.


Som om inte det vore nog, så dyker äldsta sonen med tillhörande kamrat upp vid sextiden, de hade lånat bil för att åka till ett par kompisar och tänkte inte komma hem förrän på söndag... Tja, där fick hundarna vatten på... Så efter detta kändes det lite lönlöst att ens försöka sova mer... Får vila lite under dagen istället...


Jag hoppas på en bra förmiddag!!!

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards