Direktlänk till inlägg 4 augusti 2007

Det har varit kort och

Av maria - 4 augusti 2007 17:11

intensivt här ett tag och nu sitter jag bara och gråter...

Därför tänkte jag ta och lägga ner, för dagen i alla fall så får vi se imorgon...


Jag är säkert fjantig men... Det finns en del saker som verkligen tar på en...


Hoppas att alla där ute i cybern har en bra kväll och sover gott samt drömmer sött!!!

 
 
Micke

Micke

4 augusti 2007 18:35

Låter inge vidare du, ta ett break o koppla av.
Vissa saker tar värre än annat, så är det ju!!
Vi ses.
Kramen kommer via modemet!

http://beckfjall1.blogg.se

 
Isabelle

Isabelle

4 augusti 2007 18:43

Här kommer styrkekramar i stora lass.
Och du är säkert _inte_ fjantig. En del saker tar hårdare än andra. Hoppas du får en skön vila som gör dig gott.

http://www.humleochdumle.se

 
Gisan

Gisan

4 augusti 2007 20:05

Jag önskar att jag kunde trösta dig som du brukar trösta mig. Styrkekramar...

http://gisan.blogg.se

 
Nina på Johangården

Nina på Johangården

4 augusti 2007 20:15

Men... gråter du. Skickar en stor kram till dig. Hoppas att det som orsaker gråten bättrar sig snarast.

http://ninajohangarden.blogg.se

 
Elisabeth

Elisabeth

4 augusti 2007 20:30

Men Maria... vet inte riktigt vad jag ska skriva. Visst förstår jag att du också kan bli ledsen och förtvivlad.. men du har inte riktigt visat den sidan utåt! Eller är det bara jag som har missat något?

Hoppas, vad det än är/var, att det har dragit förbi nu...annars kan du få luta dig mot min axel, och jag kan stryka din kind..

En kram från hjärtat...min vän

http://himlastigen.blogspot.com

 
gulligagumman

gulligagumman

4 augusti 2007 21:28

Ger dig en bamsekram och hoppas att det känns bättre!

http://gulligagumman.bloggagratis.se

 
Kärleksdravel

Kärleksdravel

4 augusti 2007 22:27

Nämen lilla vännen...Vad har hänt eftersom du bara gråter? Blir allt lite orolig

Kramar om!

http://karleksdravel.bloggagratis.se

 
K - Magalös

K - Magalös

4 augusti 2007 22:58

Du får ta andra halvan av min handduk och torka tårarna. *kramar*

http://mag-o-tarmsjukdom.blogspot.com

 
Christina

Christina

4 augusti 2007 23:14

Men vännen. Gråt. Det är lite terapi med själva gråten. Och när du skriver så där så förstår jag att det är jobbigt. Men vi förstår ändå. Ibland behöver man inte förklara. Bara söka lite tröst.
Stor kram till dig.

http://treflickor.squarespace.com

 
Lilla My

Lilla My

4 augusti 2007 23:37

Hoppas att du kan gråta ut ordentligt.Det brukar lätta.Varma kramar

http://myslivochhem.blogspot.com

 
decembertjej skickar en kram

decembertjej skickar en kram

4 augusti 2007 23:43

Hittar hit genom en kommentar hos Kärleksdravel. Blir berörd över din presentation och saknar rätta orden. Hoppas din gråt har stillnat när du läser detta och att det känns något lite bättre igen (sådär som det kan göra ibland efteråt).

Kram

http://decembertjej.bloggagratis.se

 
Dubbelörnen

Dubbelörnen

5 augusti 2007 00:10

Ohhh vad ledsen jag blir när jag läser dina rader... Blir lite orolig o du vet att jag bryr mig...

Lägger mina armar om dig vännen...

http://karljohansgarden.blogspot.com

 
Kärleksdravel

Kärleksdravel

5 augusti 2007 08:22

Godmorgon Maria. Smyger in med en kopp rykande kaffe och frallor med prickig korv på (hoppas hon gillar det) Klappa på kinden lite. Jag tog med ett par korvar till Hobbe med Smaklig frukost Kram

http://karleksdravel.bloggagratis.se

 
Christina

Christina

5 augusti 2007 08:24

Gråt du ut vännen, det brukar lätta.....
Vi kan alla bli ledsna ibland och fälla en tår, det är bara mänskligt.
Sänder dig tusen styrkekramar....
Christina

http://sockertoppan.blogspot.com

 
Ingen bild

maria

5 augusti 2007 10:07

Micke: Tack för kramar och omsorg! Det är väl så att en del tar värre helt enkelt...
Det känns något bättre idag.

Kram tillbaka

 
Ingen bild

maria

5 augusti 2007 10:08

Isabelle: Tack! Nej, kanske inte fjantig men... Ja, jag vet inte riktigt. Känner mig lite bättre idag.

Kram på dig

 
Ingen bild

maria

5 augusti 2007 10:10

Gisan: Visst gör du det, genom att bara önska! Tack! Känner mig en aningens bättre idag... Kramar

 
Ingen bild

maria

5 augusti 2007 10:11

Nina: Tack ska du ha! Känner mig något bättre nu och orsaken kommer väl att gå över så småningom i alla fall...

 
Ingen bild

maria

5 augusti 2007 10:18

Elisabeth vännen visst har du rätt i det, visst kan jag oxå bli ledsen och förkrossad ibland... fniss, annars vore jag ju inte människa... Tack ska du ha för din axel och jag kände din hand på min kind... Tack!!!

Stora kramar på dig, jag kikar in under dagen!

 
Ingen bild

maria

5 augusti 2007 10:19

gulligagumman: Tack ska du ha!!!

 
Ingen bild

maria

5 augusti 2007 10:20

Kärleksdravel: Bli inte orolig, det är bara minnen förenar med en oro.... Tack och kram på dig!

 
Ingen bild

maria

5 augusti 2007 10:21

K-Magalös: Tack ska du ha, det behövdes nog en halv handduk igår men varför använde du den andra halvan?

Kram på dig!

 
Ingen bild

maria

5 augusti 2007 10:22

Sockertopp: Tack! Igår hade det inte gått att få fram några ord, idag, idag kommer det... Stor kram på dig!

 
Ingen bild

maria

5 augusti 2007 10:22

Lilla My: Tack ska du ha! Kram

 
Ingen bild

maria

5 augusti 2007 10:23

decembertjej: Åh så synd att du hittade hit just idag... Jag tror att det brukar kunna skrivas om ett och annat gott och ont här annars.... Välkommen! Och tack för kramen!

 
Ingen bild

maria

5 augusti 2007 10:26

Dubbelörnen: Tack, det värmer med en arm runt mig. Bli inte orolig, det är inget akut men... Kramar på dig vännen

 
Ingen bild

maria

5 augusti 2007 10:29

Sockertopp: Tack ska du ha och stor kram på dig!

 
Ingen bild

maria

5 augusti 2007 10:30

Kärleksdravel: Tack ska hon ha för kaffe, smörgås och klappen på min kind... Hobbe tyckte mycket om korven men ville inte dela den med lånehunden... Han fick behålla den själv för mig.

Stor kram på dig, kikar in strax!

 
Filifjonkan säger i efterskott

Filifjonkan säger i efterskott

5 augusti 2007 12:38

godnatt Maria hoppas du sovit lugnt och skönt i natt.Säger det i efterskott

http://filifjonkan-se

 
Ingen bild

maria

5 augusti 2007 12:43

Tack! Filifjonkan vet att det blev ju väldigt sent igår men nog somnade jag som en stock och sov väldigt länge oxå... Hoppas nu att fjonkan inte glömmer tvätten vid strykbrädet.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards