Direktlänk till inlägg 3 augusti 2007

Fredag är det idag

Av maria - 3 augusti 2007 08:08

och jag känner mig lite pömsig fortfarande... Det går nog över så småningom...


Grått och regnigt har vi det här men imorgon ska sommarvärmen komma!!! Lite sent alltså men det var ju det jag trodde...


Dagen bjuder på att vi får ett stycke hund hit som vi ska vara hundvakt åt i helgen, mamma med make ska åka på den där romantiska weekenden som vi gav dem... Blir skoj att höra hur det var sen.


Jag ska gå på en liten cyberpromenad och hoppas som vanligt på en bra förmiddag, vilket jag inte riktigt tror på idag men man kan alltid hoppas!!!

 
 
Gisan

Gisan

3 augusti 2007 08:48

Jag känner mig stärkt av gårdagen :-) Trodde inte att jag kunde ta tillbaka anmälan. Men det tänker jag inte upplysa honom om. Det viktiga var att han förstod min ståndpunkt. Kramar...

http://gisan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

3 augusti 2007 08:52

Gisan: Jag kanske skrev tokigt, du kan inte ta tillbaka anmälan om du inte påstår att du ljugit om allt och så gör man ju inte....

Jag håller med, det var din ståndpunkt som var det viktiga i sammanhanget... kramar på dig...

 
Tierra

Tierra

3 augusti 2007 08:54

Grått och regnigt här också men det låter ju bra att det ska bli mycket bättreredan i morgon... kan passa bra om jag nu ska ut och fota lite...

Passar på att redan nu tillönska dig och familjen en riktigt trevlig helg !

Varma hälsningar, Tierra

http://filmjolk.blogspot.com

 
dubbelörnen

dubbelörnen

3 augusti 2007 08:55

Regnar gör det här också, så grått o mörkt. Jag måste in till största staden o hämta mannen som gör sin sista dag idag... Han lämnar in bilen o vill jag starta renoveringen så är det väl bara att hämta hem honom *skrattar*. Hade tänkt strosa i butiker men känner inte alls för det idag. Det blir nog bara shoppa sushi som sonen beställt o sedan Bauhaus på vägen hem. Men imorgon då kommer värmen o solen o äntligen kan vi börja!!

Kramar

http://karljohansgarden.blogspot.com

 
Ella

Ella

3 augusti 2007 08:59

Jag håller tummarna för det med nudå ,)

http://livetefter.blogspot.com

 
Ingen bild

Sotaren

3 augusti 2007 09:01

Hej Maria :)

Det är ganska grått och tråkigt här också på alla sätt och vis :(

Jaha så ni ska vara hundvakt det kan ju bli roligt? :)

Jag hoppas också att du får en bra dag idag, det tycker jag att du förtjänar! :)

Kram / Sotaren

 
Ingen bild

Filifjonkan med paraply

3 augusti 2007 09:12

Godmorgon Maria du vänliga själ Har hängt upp din utlagda handuk till mig på din altan på räcket så torkar den där under taket, Så snällt efter min tur med blöta tassar. idag är gummistövlar på Ja det var en trevlig dag i går men mycket folk regn blåst sol korta förändringar ideligen men vackert. Blev inte mycket fotat alls för det regnandet Hoppas det blir kul att vara hundvakt och så härligt för dem att få fara iväg bara Ha det bra idag

 
Christina

Christina

3 augusti 2007 09:40

God morgon min vän!
Önskar dig en skön fredag....
Kram

http://sockertoppan.blogspot.com

 
Ingen bild

maria

3 augusti 2007 09:58

Tierra: Visst känns det bättre med en regndag när man har löfte om annat dagen efter....

Ha en riktigt skön helg och fota mycket och vackert!!!

 
Ingen bild

maria

3 augusti 2007 10:02

Dubbelörnen: Alla har vi våra bördor att dra...fniss... Som sagt det är väl bäst att ta hem mannen så att det kan bli något gjort sen....fniss... och så att du under tiden du praktiserar ditt arbetsledarskap kan undervisa om detta....skratt...

Kramar

 
Ingen bild

maria

3 augusti 2007 10:05

Tack ska Filifjonkan ha för att hon tog upp handuken, den kunde ju ha regnat ned i bäcken och försvunnit alldeles... Så det var så pass omväxlande väder för fjonkan igår, då förstår man att det inte kunde bli så mycket fotat då kanske en annan gång... Hoppas Filifjonkan har en bra dag nu och tar igen sig lite efter gårdagen...

 
Ingen bild

maria

3 augusti 2007 10:07

Sockertopp: Tack ska du ha! Jag hoppas att du får en dag som ger mycket av det du önskar för dagen!!!!Kram

 
Elisabeth

Elisabeth

3 augusti 2007 10:09

God morgon Maria..

Hoppaa att du får en fin fredag - fylld med precis det du vill att den ska fyllas med!

Vad trevligt för lille Hobbe med en lekkompis då, eller?

Ha det gott..Kram..

http://himlastigen.blogspot.com

 
Ingen bild

maria

3 augusti 2007 10:11

Elisabeth: Tack ska du ha, jag önskar mig nog mest av allt en rörmokare just nu men... Jag hoppas på detsamma för dig min vän. Visst är det trevligt för hundarna att ha sällskap av varandra...

Ha en underbar dag! Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards