Direktlänk till inlägg 5 augusti 2007

Nu ska jag

Av maria - 5 augusti 2007 14:30

knata på här...


Jag hoppas att det går bra för sonen under dagen och att allt kommer att lösa sig för honom. Vi kommer alltid att finnas kvar här för honom...


Lite bilder av dekorationerna i badrummet kanske...


Med inspiration från gulligagummans semester med snäckor på stranden så blev denna lucka till, inte på långa vägar lika vackert som på en strand men den bilden kan jag ju ha med mig när jag ser denna...


Så här ser hela den väggen ut nu...


Den ska rengöras och poleras och lite i dekorationerna får man slipa lite på och putsa...






Jag tycker det blir så vackert  med stenar och snäckor...


Ja, när det blir rengjort då...








Jag hoppas på en bra eftermiddag och kväll!!!

 
 
XENA

XENA

5 augusti 2007 15:11

Det blir totaltsupermegaläckert.. Himla kul ide.
Jo visst är jag medveten om hur illa det kunde gått med Ozzy. Han har blivit kelad med sen vi kom hem ungefär..
Kram
XENA

http://stollan.blogspot.cosm

 
Ingen bild

maria

5 augusti 2007 15:19

Xena: Ja, vi tror på detta om nu bara en röris vill dyka upp oxå...

De små liven att de ska äta på allt....

kram

 
gulligagumman är imponerad

gulligagumman är imponerad

5 augusti 2007 16:17

Vad kul att du inspirerades av min dotters hjärta! Blev ju hur snyggt som helst!
Kramen

http://gulligagumman.bloggagratis.se

 
decembertjej beundrar

decembertjej beundrar

5 augusti 2007 16:29

Tänk att påminnas om havet varje gång man duschar eller borstar tänderna.... Jättefint!

http://decembertjej.bloggagratis.se

 
Ingen bild

maria

5 augusti 2007 16:32

Gulligagumman: Visst blev det bra även om jag önskat det mer strandlikt som din dotters... Kram på dig!

 
Ingen bild

maria

5 augusti 2007 16:32

decembertjej:Tack! Visst är det något att tänka sig hav och bris varje gång man är i badrummet...

 
trollpackan applåderar!

trollpackan applåderar!

5 augusti 2007 16:46

Jättesnyggt! Och kul med ett badrum som ingen annan har!

http://trollpackan

 
Ingen bild

maria

5 augusti 2007 17:11

trollpackan: Tack så mycket, ja vi gillar det lite egna...

 
gulligagumman

gulligagumman

5 augusti 2007 17:26

Undrar om du har lagt till din blogg på bloggtoppen.se? Skulle vilja ha lite hjälp i så fall.

http://gulligagumman.bloggagratis.se

 
Ingen bild

maria

5 augusti 2007 17:35

gulligagumman: Nej jag är ledsen, jag har inte gjort det.

 
Ingen bild

Filifjonkan

5 augusti 2007 19:40

Ja så bra det blev...naturens eget konstverk som man har alldeles gratis och kan skapa med. Det blir kalas att duscha där.Snyggt gjort blir kul se det helt färdigt sen.

 
Ingen bild

maria

5 augusti 2007 19:57

Tack ska Filifjonkan ha och visst får fjonkan se det när det blir helt klart, maken och jag är inte riktigt sams över vilket badkar det ska bli bara, maken vill ha ett JÄTTEstort hörnbadkar, hela 320 liter och jag säger att då hinner ju vattnet kallna innan karet blivit fyllt men, vi får se... Kanske Filifjonkan har något klokt i detta oxå...

 
Ingen bild

Sotaren

5 augusti 2007 21:15

Hej Maria :)

Hoppas att det har gått bra för er idag och hoppas att röris kommer imorgon :s

Det där med snäckor och stenar måste ha tagit tid, det blev jädrigt snyggt iaf :)

Ja det dära badkaret lät stort det, 320 liter! kan ju vara trevligt, man kan ju bara undra varför din grabb vill ha det?

Kram och hoppas att du får en bra dag imorgon / Sotaren

 
Ingen bild

maria

6 augusti 2007 09:22

Sotaren: Dagen var varierande... Hoppas du haft det gott...

Visst blev det snyggt, och eget, längtar nu efter en röris, faktiskt, det behövs...

320 liter ja, du, dels blev maken kär i formen på det sen tänker han nog att jag har gått upp i vikt den rackaren.... asgarv... Nej då, kan nog tänka mig att han mest blev kär i formen på badkaret faktiskt, det var riktigt snyggt... men 320 liter....

Ha en bra dag och kramen på dig

 
Ingen bild

Sotaren

6 augusti 2007 09:32

Hej Meria :)

Ja jag får hoppas att ni har mät badkaret så ni får in den i källardörren!? :)

Kram / Sotaren

 
Ingen bild

maria

6 augusti 2007 10:07

Sotaren: Nu har vi förstås en bred ingång men... Det var ytterligare ett argument, hihi... Tackar!

Kram!

 
Ingen bild

Sotaren

6 augusti 2007 22:35

Hej igen Maria :)

Jo då det var så lite så :) Det var bara det att det dära badkaret verkade vara ganska stort så ni kanske måste mäta badkaret lite?
När vi byte pannan mot bergvärme borta hos farsan så kunde vi inte ta pannan genom källardörren så vi var tvungna att ta den igenom den vanliga trappen och den var ganska tung faktiskt så jag tänkte bara så att ni får den igenom källadörren? :)

Hoppas att din dag har varigt bra och att eran dag imorgon blir bra, kram / Sotaren

 
Ingen bild

maria

7 augusti 2007 08:52

Sotaren: Ja, dessa pannor ja, vi fick faktiskt ut vår panna genom källaringången så jag tror att det är lugnt med badkar men självklart ska vi mäta...

Jag/vi har fortfarande inte kommit någonstans i bestämmandet men ska iväg på fredag och kika på fler badkar, kanske kan vi finna ett som är lite mindre men ändå vackert...

Ha en riktigt bra dag/kramen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards