Direktlänk till inlägg 18 augusti 2007

Då har vi ätit

Av maria - 18 augusti 2007 17:33

och fyllt på energiförråden... Tivolit hade varit skoj och minstingen är nöjd... Själv har jag inte blivit så mycket bättre så jag lägger ner alla tankar på att göra något mer vettigt för dagen...


 Maken ska fortsätta med staketet och äldsta sonen som har packat så många packningar inför cuper, och resor vet helt plötsligt inte vad han ska packa med sig när han flyttar imorgon... Han vill oxå att andra ska besluta det åt honom vilket jag inte gör, väljer att utan resonera och påpeka hur mycket som brukar gå åt av olika saker...


Tidigt imorgon bitti så packar maken och äldstingen släpet och far. På hemvägen ska maken handla tolaett och handfat till badrummet, det skulle vi ha gjort tidigare  men har inte hunnit med då annat kommit ivägen...


Ja just det!!! Ingen rörmokare hörde av sig igår... Snyft...


Nu hoppas jag på en bra kväll

 
 
Elisabeth

Elisabeth

18 augusti 2007 19:01

Jag håller verkligen med dig.. det är såpavarning borta hos dig! Jösses, att bara gå in hos andra på det där sättet, det är ju helt enkelt oförskämt..!!
Men är hon dum.. eller elak? Det verkar ju tydligt lite, eller mycket brist på uppfostran hos henne?

Härligt att din lille minsting fått vara på tivoli.. inte så kul med mammor o pappor som bara håller på med toaletter o badkar och.. ja, du vet!

Hoppas du nu får en kväll med lugn och ro.. och sen får sova gott..

Ha det bäst .. o Maria, var rädd om dig!!

Många kramar...

http://himlastigen.blogspot.com

 
Ingen bild

maria

18 augusti 2007 19:19

Elisabeth: Visst är det skumt med dem, over there... Man vet liksom inte riktigt hur man ska tackla det och då är ju faktiskt jag van att ta många olika människor på "rätt" sätt.. Här är jag helt rådlös...

Han tyckte det var så roligt att gå på tivoli och du har så rätt så, det är inte alltid roligt med att mammor och pappor bara håller på och jobbar... Det ska bli en lugn kväll här, mamma kommer vid 23.00 och hämtar hunden och sen stupar vi i säng... Det blir en dag imorgon oxå med sonen som flyttar och allt... Känns lite konstigt fortfarande men, det går väl över...

Hoppas att du har fått en bra dag idag, Elisabeth, du behöver det!!!

Många och stora kramar på dig!!!

 
Ingen bild

Sotaren

18 augusti 2007 20:29

Hej Maria :)

Jaha fortfarande ingen röris? :(

Hur är det med dig annars då?

Kram / Sotaren

 
Annelie

Annelie

18 augusti 2007 21:25

Va kul att sonen var nöjd,men va tråkigt att du mår dåligt. Hoppas det blir bättre/kram

http://rospinglan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

19 augusti 2007 09:55

Sotaren: Nej ingen röris... Jag är väl som jag brukar, stundtals liggandes och ibland snurrandes men det går... Själv då?

Kram

 
Ingen bild

maria

19 augusti 2007 09:56

Annelie: Ja, sonen kom hem med leendet så brett... Nej, det ågr väl över, förhoppningsvis idag annar så är det en ny dag imorgon..../kramen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards