Direktlänk till inlägg 22 augusti 2007

Igår så blev det ju lite spontanbesök

Av maria - 22 augusti 2007 11:42

här hos mig av min lillasyster och vi spontangick ut och gick och förstörde min morgonpromenad med två glasskulor... Inte nog med det så spontanförstörde jag lite andra kulor oxå, såna som brukar ligga i plånboken...


Systra mi och jag knatade in på det här stället med såå mycket saker... Det första jag ser är detta hjärta och som några säkert har gissat så är jag lite svag för, ja, just det, hjärtan... Den stod alldeles i ingången och jag tog den på en gång med mig... Systra mi skrattade år mig och sa: Vi kan ju titta först här inne oxå... Nej, svarade jag, då tar någon den för mig... Sagt och gjort...





Nu så ska den naturligtvis inte stå där på golvet, utan i fönstret, det som saknar Gerda-Thyras lyktor och dessa lyktor är snart klara...


Jag kunde ju inte låta bli och Hobbe satt på trappan och skällde efter sin matte så nog hade jag kunnat låta den stå kvar tills vi tittat färdigt för det var nog ingen som vågade passera Hobbe ändå...

 
 
Lallis

Lallis

22 augusti 2007 11:52

Sicket gulligt och jättefint hjärta:)
Ibland är det så skönt med lite shopping.
Kram Lallis

http://www.knasigamamman.se

 
Ingen bild

maria

22 augusti 2007 11:56

Lallis: Visst är det och man liksom.... mår så bra av det, att shoppa ibland...

Kramen på dig!

 
Gerda-Thyra

Gerda-Thyra

22 augusti 2007 12:38

Hi hi.. ja men den var väl fin!!

http://gerda-thyra.bloggagratis.se

 
Ingen bild

maria

22 augusti 2007 12:43

Gerda-Thyra: Visst är den!!! Maken sa när han såg den och hörde vad den kostade att han kunde göra sådana själv... Så jag sa åt honom att göra det då men då skrattade han bara....

 
bollebygdsbo

bollebygdsbo

22 augusti 2007 14:29

Vilken kul grej du hittade.
Gav lite inspiration tycker jag. tack.

http://bollebygdsbo.blogspot.com

 
Ingen bild

maria

22 augusti 2007 15:26

bollebygdsbo: Visst var den fin! Man blir liksom glad när man ser den!!!

 
Hannele

Hannele

22 augusti 2007 19:08

Man blir ju glad av hjärtan.

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
Ingen bild

maria

22 augusti 2007 19:10

Hannele: Visst blir man, tänk om jag vetat det när jag var barn!!!

 
Annelie

Annelie

22 augusti 2007 19:34

Man blir glad av hjärtan..iaf jag. Brukar köpa till flickorna..lampgirlanger, fotohållare, små mattor o dyl=) jo...kärleken har också fått=)

http://rospinglan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

22 augusti 2007 19:37

Annelie: Ja, man blir glad av dem... Var inte så som barn men sen kanske en tio, femton år tillbaka så har fått denna kärlek till hjärtan!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards