Direktlänk till inlägg 23 augusti 2007

Måste säga att

Av maria - 23 augusti 2007 16:49

dessa promenader... Nej, har inte tagit bort överflödet ännu... Men det känns att musklerna fortfarande lever någonstans därinne... Bakom allt det andra som liksom är i vägen för musklerna... Det är en skön känsla!!!


Inte har jag fått särskilt mycket träningsvärk heller, mer att jag kan bli lite stel efter en promenaden om jag sitter en stund och så självklart kan man känna av hinnorna i skenbenet lite och vristerna...  Men i det stora hela så känns det bra och att det går lättare och lättare hela tiden så om ett par veckor är det nog ett gift igen!!!


Ikväll blir det kyckling och ris här, det är som alltid gott... Har ett särskilt öga till just kyckling som sagt...


Jag hoppas på en bra kväll!!!

 
 
Annelie

Annelie

23 augusti 2007 18:41

Ja så konstigt att det kan bli som ett gift med promenader,eller sport och aktiviteter över huvud taget.Det är verkliegn underbart skönt när problemen lagt sig. Ha en fin kväll/kram

http://rospinglan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

23 augusti 2007 18:45

Annelie: Visst är det!!! Man går och sen blir det till slut att man behöver det för att vara pigg och för att allt ska kännas okej... Ha en fin kväll du med och kram på dig!

 
Inkan

Inkan

23 augusti 2007 19:10

Visst är det skönt och nyttigt!
Jag gör en runda tidigt nästan varje morgon innan frukost - det känns i hela kroppen att det är nyttigt! Känner mig så sund:)

http://blaafaagel.blogspot.com

 
Ingen bild

maria

23 augusti 2007 19:11

Inkan: Visst är det så! Man blir piggare i sinnet oxå!!!

 
Pialotta

Pialotta

23 augusti 2007 19:15

Visst blir det som ett gift då man testat på något många gånger.. motion är bra, men jag cyklar hellre än promenixar.. Älskar min "Elsa".. tänk så mycket vi har varit med om tillsammans..
Lycka till med promenaderna då.. Kanske är det något gram som ska bort eller bara ren skön känsla.. vad vet jag.. Kom in som ny gäst här i din härliga naturbakgrund:-)
Tjingeling

http://kafferasten.blogg.se

 
Ingen bild

maria

23 augusti 2007 19:20

Pialotta: Så trevligt! Tack ska du ha! Ja, bakgrunden är för att alla som vill ska kunna vada i bäcken oavsett väder och kanske sitta på stenhällen där och ta sig en kopp kaffe... på sin kafferast... nu blev jag ju nästan lite lustig...

Jodå, inte bara gram, jag drabbas av ovanliga sjukdomar och ovanliga biverkningar av mediciner så det är en hel del som ska bort nu när jag slutat med medicinen... Tänk om man ändå kunde få ha ätit på sig det, nej då, fick bara en liten vit tablett om dagen att sväljas hel med vatten... Men känslan är skön oxå och Hobbe behöver motionen...

Tjingeling på dig och ha en bra kväll!!!

 
gulligagumman

gulligagumman

23 augusti 2007 22:31

Vad duktiga vi är med våra promenader =).
Kämpa på!
Kram

http://gulligagumman.bloggagratis.se

 
Ingen bild

maria

24 augusti 2007 07:00

gulligagumman: Visst är vi och det är bara att kämpa på!!!
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards