Direktlänk till inlägg 23 augusti 2007

Nu loggar jag ut

Av maria - 23 augusti 2007 20:49

för dagen... Imorgon blir en dag då jag hoppas av hela mig att allt går i lås för 14-åringen och att han slipper nederlagen som han upplevde idag!!!


Så godnatt, sov så gott och dröm sött!!!

 
 
micke

micke

23 augusti 2007 20:57

Japp, så gör även jag.. ha de gött

http://beckfjall1.blogg.se

 
Ingen bild

Dubbelörnen

23 augusti 2007 21:21

Livet är inte lätt alla gånger fastän vi som mammor vill att det ska gå så enkelt o lätt... Men i morgon är en ny dag o då ska allt gå som en lättiplätt... bara ni där hemma har koll på schemat!!!???

Kramar o natti min supergoa vän

 
Elisabeth

Elisabeth

23 augusti 2007 23:07

Du kan berätta för din lilla stora kille att Carolina har gått lite tokigt några gånger redan.. och igår var hon 5 minuter sen på första gymnastiklektionen..! Det är nog ganska vanligt att det blir lite tokigt, så här från början..!
Men åh, vad jag känner med dig.. och med din kille! Vet du vad jag har tutat i Carolina? Hon var väldigt feg och blyg tidigare för att be om hjälp, så jag sa till henne: "Bättre att fråga och verka dum, än att inte fråga och förbli dum"..! Det är ett tänkvärt citat som jag hittat någonstans... och vi har pratat mycket om det här med att våga fråga! Men det är ju inte alldeles tvärenkelt att bli modig över en natt...!

Att det gör ont i en när ens barn blir ledsna eller bara vill ge upp något... det förstår jag så så väl! Men du är en stark mamma.. och det vet jag ju, för jag har lärt känna en Maria genom hennes blogg.. en stark och mycket god människa, som gör så gott hon bara kan - som mamma, maka och mycket god vän!

Jag håller tummarna för imorgon - det kommer att gå bra!!

Ha det gott.. sov så gott..

En godnattkram till dig..

http://himlastigen.blogspot.com

 
Ingen bild

Christina

23 augusti 2007 23:15

God natt och dröm vackert
Kram

 
Elisabeth

Elisabeth

24 augusti 2007 06:32

God morgon Maria..!
Bara in lite snabbt.. har lite bråttom nu!

Ha det gott, min goa vän..

Kram..

http://himlastigen.blogspot.com

 
Ingen bild

maria

24 augusti 2007 07:09

Elisabeth: Tack!!! Jag tror att jag använt det citatet bland kloka ord och annat skräp!

Som sagt, det måste väl få ta sin tid helt enkelt!!! Han är inte den mest sociala på det sättet heller så han får kämpa lite, han blev alldeles slut av allt som gått fel går så han sov halva eftermidagen sen...

Hoppas på en bra dag för dig, vännen!

Stor kram på dig!!!

 
Ingen bild

maria

24 augusti 2007 07:09

Micke: Tack! Hoppas du fick sova gott!!!

 
Ingen bild

maria

24 augusti 2007 07:11

Dubbelörnen: Tack! Vi får hem schemat idag och ska kopiera det fast å andra sidan skulle de få ett nytt schema i nästa vecka så...

Hoppas att allt är bra hos er och att planerna fortskrider som tänkt...

Stor kram på dig!

 
Ingen bild

maria

24 augusti 2007 07:12

Christina: Tack och jag hoppas på detsamma för dig!
Kram

 
Ingen bild

maria

24 augusti 2007 07:13

GodmorgonKram på dig oxå, min vän, Elisabeth som är i farten!!!

 
Christina

Christina

24 augusti 2007 09:46

Å det är så tungt när vi måste skicka iväg barnen ut på den hala is som är fortsättningen på livet. Så vill vi gå med och slå ner alla som inte är snälla ... och visa och följa. Men det bästa du kan göra är det du gör nu. Stå där bakom och ta emot när han ramlar och snubblar. Blåsa lite på såret och säga "upp igen min älskling, det kommer att gå bra och jag står här när du kommer tillbaka"
Det är det bästa - tror jag :) Stor kram!

http://treflickor.squarespace.com

 
Ingen bild

maria

24 augusti 2007 09:49

Christina: Du har så rätt!!! Mammor vi kan stå åt sidan i mycket men när det kommer till barnen då blir vi rovdjur...fniss... Jag tror som du att det är det enda jag kan göra, han är för stor för att jag ska kunna följa... För liten för att hantera allt själv... Så bakom får jag stå och peka lite, blåsa lite och pusha....

Kram på dig!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards