Direktlänk till inlägg 29 augusti 2007

Nu är klockan mycket

Av maria - 29 augusti 2007 22:01

för mig och  jag har blivit tvungen att ligga nere här, vilket jag INTE tycker om, på grund av värsta åskvädret...


Hehehe, det var rätt mysigt att sitta i köket och kika på blixtrar och räkna på hur nära det var, 14-åringen tyckte oxå att det var rätt spännande...


Ja, 14-åringen kom i alla fall ut till oss trots att när han var ledsen idag tyckte att alla, inklusive vi, var emot honom och att vi (vuxna hemma) alltid höll med skolan... Men... Något måste han ha gillat i mitt beteende mot honom idag eftersom han sökte umgänge med oss... Kanske, jag hör, jag förstår, men inte acceptabelt...


Jag kommer inte att svara på kommentarer idag/ikväll på det förra inlägget men jag kan säga här att jag är sååå tacksam för dem... Det är INTE lätt att vara förälder idag...


Nu ska jag  gå och lägga mig och jag önskar alla i cybern som jag känner Godnatt, sov gott och dröm sött!!! samt alla som jag inte hör något ifrån men som jag vet är här ofta, godnatt, sov gott och dröm sött... OCH alla ni andra därute SOVGOTT OCH DRÖM SÖTT!!!

 
 
Elisabeth

Elisabeth

30 augusti 2007 06:26

God morgon min vän!! Tänkte jag skulle vara lite snabb, för en gångs skull..! Sitter och väntar på Carolina som gör sig iordning..!

Läste inatt om din lille stora kille..! Usch, vilken inkompetent lärare.. att hålla på och pressa pojken... Jovisst, vi vet hur det är, och det finns tusentals lärare som är lite knäpp, men ändå..!
Usch.. nu sitter jag och retar upp mig - hälsa din son så gott!!

Ha det gott du också min vän...!! Kram..

Ps. Jag vet att det är svårt... men ta inte åt dig! DU är den bästa mamman i världen...!!! Det är jag säker på... Kram igen

http://himlastigen.blogspot.com

 
Ingen bild

maria

30 augusti 2007 08:54

Elisabeth: Godmorgon på dig, vännen!

Visst är det som du säger och så dassig är jag nog inte men... Ja, du vet hur man blir...

Jag blir bara så uppgiven när en vuxen låter det skena iväg så långt, jag försöker att peppa killarna till att man måste komma över och försöka, och att lära sg att hantera människor man kanske inte skulle välja att vara tillsammans med men när det blir så här då förstår jag ju att det inte är lönt, det går liksom för långt...

Hoppas att du får en underbar dag, min vän! Kramar!!!

 
Annelie

Annelie

30 augusti 2007 10:57

Skönt att sonen kom ut ett tag.
Hoppas du också sov så gott/kramar

http://rospinglan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

30 augusti 2007 11:20

Annelie: Ja, det var skönt att han inte var sur på oss längre utan enbart läraren...

Sov gott och som en stock!!!/kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards