Direktlänk till inlägg 2 augusti 2007

Jaha, ja, jag fortsatte att plocka

Av maria - 2 augusti 2007 17:03

med stenar och snäckor, gjorde lite smet och började med en dekorationslucka på väggen och det kommer att bli bra, tror jag...


Imorgon kan man fota, idag är det bara kladdigt... Maken kom hem och sa att det kommer en rörmokare hit ikväll och ska kika på det som behöver göras, dock inte säkert att han har tid att ta jobbet... Rörmokarna är fullbokade, håller på att bli utarbetade så vi behöver lite tur rent ut sagt...


Hoppas på att han tar jobbet annars får jag gå ut och skrika nödrop i cybern!!!


Ikväll blir det pasta med skinksås och sallad, det är gott!


Jag hoppas på en bra kväll och att rörmokaren tar jobbet!!!

 
 
ella

ella

2 augusti 2007 17:23

Jag ska hålla tummarna hela kvällen. Jag lovar så nu skriver jag inget mer idag.

http://livetefter.blogspot.com

 
Ingen bild

maria

2 augusti 2007 17:26

Ella: Fnissar... Inte behöver du låta bli att skriva, du kan ju knipa med en tå eller så...fnissar gott...

 
K - Magalös

K - Magalös

2 augusti 2007 17:52

Hantverksprogrammet som dottern ska gå tar bara in elever till bristyrken inom hantverk. Rörmokare hör dit, så kanske någon av hennes klasskompisar ska bli rörmokare. Tyvärr hjälper det inte er just nu. Ett framtida yrke för er 14-årig kanske?
Elektriker är också bra att ha i huset. Men då blir det ofta "skomakarns barn" istället. Jag har tillgång till två elektriker, men får hota med någon konkurrent för att få det jag vill gjort!
Håller tummarna att rörmokaren kan hjälpa er!
*kram*

http://mag-o-tarmsjukdom.blogspot.com

 
Ingen bild

maria

2 augusti 2007 18:44

K-Magalös: Oj, så du menar att man blir tvungen att hota med konkurrenter... Tja, rörmokaren dök inte upp, eller i alla fall inte ännu... Han hade sagt runt fem så... Det ser dystert ut...

Kram på dig

 
K - Magalös

K - Magalös

2 augusti 2007 22:53

Det hjälper ju inte med konkurrenter när det inte finns några andra rörmokare... (Det är inte alltid det hjälper med elektriker heller!)

http://mag-o-tarmsjukdom.blogspot.com

 
Ingen bild

maria

3 augusti 2007 08:04

K-Magalös: Aj, då , du menar att det är så... Ja, för oss verkar det ju inte gå att finna någon röris så vi får helt enkelt fortsätta leta....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards