Direktlänk till inlägg 5 augusti 2007

Efter en arbetsam

Av maria - 5 augusti 2007 20:07

och jobbig gårdag och en sen gårdagskväll och en på många sätt jobbig dag så ska gnällspiken och livsflanören dra sig tillbaka för att åtnjuta en god natts sömn.


Sonen har varit iväg och kommit hem men jag tror att denna anspänning tagit hårt på honom oxå för han lade sig för att vila och har nog somnat så vi får prata imorgon...


Jag hoppas att alla i cybern får sova gott och drömma sött!!!


och i morgon är det en ny dag i en ny vecka...

 
 
Gisan

Gisan

5 augusti 2007 20:27

Hoppas att du får en god natts sömn! Har varit väldigt ego och helt gått upp i mig och min känslor. Är nog "som vanligt" snart igen. Kramar

http://gisan.blogg.se

 
Gisan

Gisan

5 augusti 2007 20:28

Åh.vilken underbar kommentar jag fått medan jag skrev hos dig! Styrkekramar till dig!!!

http://gisan.blogg.se

 
Elisabeth

Elisabeth

5 augusti 2007 20:54

Förstår att din dag varit tuff, på många sätt!! Så sov så gott.. och hoppas din morgondag bjuder på soliga tankar och varma kramar..

Ha det gott..Kram..

Ps. Du vet väl hur avis jag är på ditt "Spa-rum",eller hur? Blir så så snyggt..

http://himlastigen.blogspot.com

 
Tussegumman nyss hemkommen från semestern

Tussegumman nyss hemkommen från semestern

5 augusti 2007 20:58

Hoppas allt är väl med dig Jag ville titta in och önska dig en godnatt sömn! Jag sitter här och förbereder mig inför morgondagen! Jag skall börja imorgon efter 4 veckors semester! Ha det gott/Kram Tussegumman

http://tussegumman.bloggagratis.se

 
Nina på Johangården

Nina på Johangården

5 augusti 2007 21:00

Godnatt och sov gott! Kram

http://ninajohangarden.blogg.se

 
Filifjonkan trippar in med handuken på axeln

Filifjonkan trippar in med handuken på axeln

6 augusti 2007 07:16

Godmorgon på dig har tvättat tårna i din fina bäck känner mig så pigg nu luktat på blommorna med har jag gjort.Hänger handuken på altanräcket att torka. Jaha han var trött med din kära son . Säkert jobbigt för honom med stora beslut så bra han sover av sig , Du får höra läget skall du se när han är mogen för det.Håller tummar att allt gått som det är tänkt för honom, Hoppas du får sol idag med lagom värme det är utlovat av väderdamerna så vi får väl se ha en bra dag.

http://filifjonkan-se

 
Christina

Christina

6 augusti 2007 08:06

God morgon vännen
Hoppas att du sovit gott....
kram

http://sockertoppan.blogspot.com

 
Gisan

Gisan

6 augusti 2007 08:07

God morgon Vännen! Hoppas att du har en bra dag framför dig!!! Kramar...

http://gisan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

6 augusti 2007 08:34

Gisan: Tack! Hoppas att du fick sova gott, man behöver ta hand om sig själv imellanåt oxå... Kramar

 
Ingen bild

maria

6 augusti 2007 08:36

Gisan: Så, det är ju så vi gör här... Kram

 
Ingen bild

maria

6 augusti 2007 08:52

Elisabeth: Tack, har sovit som en stock...

Vi får väl se om du ska vara avis på sparummet, får vi inte tag i en rörmokare så blir det inte klart....

Stor kram på dig och måtte du få en riktigt fin dag!

 
Ingen bild

maria

6 augusti 2007 09:09

tussegumman: Så nu börjar vardagen igen då?! Det är ändå något visst med det oxå, eller hur? Hoppas att du fått sova gott och haft en bra morgon!

Kram på dig

 
Ingen bild

maria

6 augusti 2007 09:10

Nina: Tack och jag hopps på detsamma för dig. Dagen därpå blir liksom lite lättare då.../kram

 
Ingen bild

maria

6 augusti 2007 09:14

God morgon på sig Filifjonkan så skönt det låter med ett tassdopp i bäcken, jag ska nog ta med mig enn liten kopp kaffe och göra detsamm en liten stund, sitta och filosofera lite bland bäck och blommor... Så bra att fjonkan hänger handduken på altanräcket så den kan torka, då kan det ju bli ett tassdopp till för Filifjonkan...

Jo, Filifjonkan, sonen smög upp till slut och ville prata, det blir nog som det blir och det blir nog bra till slut oxå... jag ska hoppas på ett arbete och bostad för honom varje dag...

Här är det strålande sol och Filifjonkan, jag tror det kommer att bli ruskigt varmt här men om fjonkan riktat sin fläkt lite hitåt så kanske vi klarar oss bra ändå... Hoppas Filifjonkan får en bra dag, kommer o hälsar på om en liten stund hos Filifjonkan...

 
Ingen bild

maria

6 augusti 2007 09:15

Sockertopp: Tack, har sovit som en stock! Hoppas du fått göra så med och att du haft en bra morgon! Kram

 
Ingen bild

maria

6 augusti 2007 09:16

Gisan: Godmorgon på dig med! Hoppas att det känns lite lättare idag och att din dag blir som du önskar!!! Kramar...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards