Direktlänk till inlägg 8 augusti 2007

Efter en dispyt med

Av maria - 8 augusti 2007 23:21

äldsta sonen angående nyttjandetoch tillstökandet av hans, mer  eller mindre pedantiska, lillebrors rum om nätterna när lillebror sover hos flickvännen, för att storebror har en kompis här, så blev vi sena....


Nu är det dock ett godnatt och dröm sött som gäller!!!!


Sov gott och dröm sött! Det ska jag göra!!!


 Hoppas jag i alla fall....

 
 
Filifjonkan smyger

Filifjonkan smyger

9 augusti 2007 05:18

Godmorgon Millis. Vaken Filifjonka i 28gradigt sovrum rusar ur sängen sätter på Ac som brakar gång och sprider sin kyla tar med mig en kopp till dig med ställer den på stenen men ser du lade dig sent så du är nog inte vaken ännu.. klafsar runt lite i bäcken njuter kylan av vattnet som sipprar mellan tårna. Så skönt det är med lilla bäcken som mot älven rinner sniffar lite på blommorna men morgondaggen ligger ännu kvar så jag blir blöt om nosen, Nyser tittar mot ditt hus oroligt näe jag väckte dig inte med nyset men hör du hoppas på en bra dag nu för oss allihop.

http://filifjonkan-se

 
Gisan

Gisan

9 augusti 2007 05:50

God morgon vännen och tacka för mailandet igår :-) Kramar...

http://gisan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

9 augusti 2007 08:14

Morron Filifjonkan så varmt och klistrigt det är idag, jag går och svalkar mig lite i bäcken, har ingen ac som fjonkan har, Filifjonkan ska inte oroa sig för sitt morgonnys, jag har sovit som en stock, blir så när man är uppe sent, nu hoppas vi på en riktigt bra dag.
Tack för kaffet, lite ljummet men jag tar med mig koppen över till dig när jag hälsar på.

 
Ingen bild

maria

9 augusti 2007 08:25

Godmorgon Gisan!!! Hoppas du sovit gott och haft en fin morgon! Ja det blev lite mail...fniss... kramar på dig!

 
Kärleksdravel

Kärleksdravel

9 augusti 2007 08:33

Godmorgon Maria. Idag skiner solen här och jag med den. Våra kattungar kom igår så just nu ligger hon och är så gosig med dom. Har fått hålla en idag på morgonen. Åhhh vad glad jag är för att ha blivit "mormor" Ha ha ha.

Hoppas du får en riktigt bra dag
Kram!

http://karleksdravel.bloggagratis.se

 
Ingen bild

maria

9 augusti 2007 08:55

Kärleksdravel: Jag har varit hos dig o hälsat på och fick en sån överaskning med så smått som tillökning hos er... Hade nog inte hängt med riktigt på att ni skulle ha kattungar eller i varje fall inte när.... Det är mysigt va??!!! Å så avis jag blir....

Va nu en snäller mormor och ge de små och den stolta nyblivna mamman en klapp ifrån mig oxå...

Ha en riktigt skön dag
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards