Direktlänk till inlägg 12 augusti 2007

Nu är gnällspiken och

Av maria - 12 augusti 2007 21:19

livsflanören trötter...


Har varit en dag det här med och nästa vecka händer det grejer... Barnen ska på lärakänna samtal, jag fyller år, vi ska kräftskiva och staketet ska bli klart, kanske kommer en rörmokare och badkaret ska bli beställt...


Så sov gott och dröm sött för det ska jag!!!

 
 
Nina på Johangården

Nina på Johangården

12 augusti 2007 22:17

Som vanligt är jag sen hit. Sov gott och godnatt!

http://ninajohangarden.blogg.se

 
Fru Fundersam

Fru Fundersam

12 augusti 2007 22:37

Hej trötter!
Hoppas att du får en god natt.
Jag ska också lägga mig nu.
Vi ses snart igen!
:-)

http://frufundersam.bloggagratis.se

 
Christina

Christina

12 augusti 2007 23:12

Sov gott vännen och dröm vackert
Kram

http://sockertoppan.blogspot.com

 
Ella

Ella

13 augusti 2007 05:59

Tassar in här på morgonen och önskar dig en underbar dag!

http://livetefter.blogspot.com

 
trollpackan

trollpackan

13 augusti 2007 08:01

Godmorgon! Hoppas att du har sovit bra! ha en bra dag1

http://trollpackan

 
Lakrisalen

Lakrisalen

13 augusti 2007 08:07

Låter som en händelserik dag! Hoppas att du sov gott!

http://lakrisal.bloggagratis.se

 
Gisan

Gisan

13 augusti 2007 08:28

God morgon-kramar...

http://gisan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

13 augusti 2007 09:10

Nina: Ja jag var lite trött igår... Tack ska du ha och jag hoppas på detsamma för dig samt en riktigt god morgon!!!

 
Ingen bild

maria

13 augusti 2007 09:14

Fru Fundersam: Tack ska du ha! Så skönt att höra din stämma...ler... Så härligt att du är tillbaka igen då... Hoppas att du fick sova gott och får en bra morgon!

 
maria

maria

13 augusti 2007 09:18

sockertopp: Tack ska du ha!!! Hoppas på detsamma för dig och att du har en bra morgon... kram

http://gnallspikarochlivsflanorer.bloggagratis.se

 
Ingen bild

maria

13 augusti 2007 09:19

Ella: Godmorgon på dig, hoppas att du får en riktigt bra dag!!!

 
Ingen bild

maria

13 augusti 2007 09:36

trollpackan: Tack ska du ha och jag önskar dig en riktigt bra dag!!!

 
Ingen bild

maria

13 augusti 2007 09:40

Lakrisalen: Tack ska du ha! Ja, det händer en del ibland, denna vecka blir det en hel del oxå, tur att man inte behöver ta så mycket själv utan att det bara händer... Ha det gott!

 
Ingen bild

maria

13 augusti 2007 09:42

Gisan: Stora godmorgonkramar på dig och jag hoppas att du får en bra dag efter en som jag tycker verkar ha varit en riktigt bra helg!!! Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards