Direktlänk till inlägg 13 augusti 2007

Ahhh, sovit halvgott i alla fall...

Av maria - 13 augusti 2007 09:00

Vi har någon slags "mördarmygg" här, de surrar inte, märks inte men betten blir som jag vet inte vad, de är gigantiskt stora, som ett par femmor och de vätskar, hettar och kliar... Dessa har jag fått ett par av och de störde delar av sömnen för mig inatt men jag känner mig ganska utvilad ändå...


När jag kom in hit och skulle skriva lite så blev jag dessutom såå glad för jag såg att Fru Fundersam äntligen är tillbaka ifrån sin semester och hon har varit lite saknad av mig, tillhör liksom min normala hälsa på sväng.... Så... Härligt att du är hemma igen!!!


Idag har jag lite lagom varningar i från öronen men ska inte ta itu med något gigantiskt projekt, ska göra lite rent i badrummet för igår kväll beslutades vilket badkar det ska bli så det ska jag beställa här på morgonen... Vilket passar att pula med för här regnar det!


Jag hoppas på en bra förmiddag!!!

 
 
Ella

Ella

13 augusti 2007 09:52

Fy myggor är inte kul. Inte ens den normala sorten. Vi har faktiskt inte haft så ont av dem i år. Skönt.

http://livetefter.blogspot.com

 
gulligagumman

gulligagumman

13 augusti 2007 10:05

Mygg av den sorten har vi här med! Dom är otäcka, hela jag är fylld av bett just nu.
Ha en trevlig dag!

http://gulligagumman.bloggagratis.se

 
Ingen bild

maria

13 augusti 2007 10:20

Ella: Det är vidriga bett man får av dessa... Tur har ni dom inte haft så mycket mygg... Trodde själv att vi inte hade det tils vi fick betten...

 
Ingen bild

maria

13 augusti 2007 10:24

gulligagumman: Usch då, jag har i alla fall bara en tre-fyra stycken, än så länge... Det läskiga är ju att även om man försöker att inte klia så tycks betten spricka och vätska av sig själva... Ha en trevlig dag du oxå!

 
tussegumman

tussegumman

13 augusti 2007 10:50

Vi har inte haft så mycket mygg här i år de har väl regnat bort. Annars brukar jag vara riktigt uppäten om jag inte tar myggmedel på mig! Jag känner riktigt hur det kliar...Du får ta det lungt idag och lyssna på din kropp/Ha det gott/Kram Tussegumman

http://tussegumman.bloggagratis.se

 
Ingen bild

maria

13 augusti 2007 10:55

tussegumman: Precis, ta det lugnt och lyssna inåt... Tänk så många som skulle behöva det men som inte ser det... Myggen är ena riktiga enar... Betten blir som värsta bölderna och med en diameter på en 6-8 cm... Ha det så bra i dag nu och kram på dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards