Direktlänk till inlägg 13 augusti 2007

Nu är badkaret beställt

Av maria - 13 augusti 2007 13:43

men jag har inte fått någon orderbekräftelse ännu, måtte det inte bli en upprepning på duschhistorien...


Nu är allt klart, sonens kamrat åker imorgon och då får sonen ägna sig åt att packa och bestämma vad han ska ha med sig och vad som blir kvar här... Han har inte tagit tag i att boka in övningskörning med maken, såg istället till att såra maken ordentligt och tyckte väl efter det att det var svårt att boka något med maken efter det... Jag har därför sagt att han får pengarna som ska vara till körkortet, ja inte själv för då är de borta inom en vecka, vi löser det på annat sätt.


Han vill, säger han, vara kvar här över min födelsedag och kräftskivan på fredag, trots att han inte äter kräftor men det är väl för att han vet att vi av tradition ser kräftisen som en del av firandet av min födelsedag, ja, jag vet inte men något är det väl i alla fall... Så hur som helst, på lördag, åker vi och lämnar honom och de saker han vill ha med sig... Ingen av oss vuxna vet egentligen hur detta ska gå men, det är bara att köra så får vi se vart det landar...


Jag, som snurrade lite här nyss, önskar och hoppas på en bra eftermiddag!!!!

 
 
Ella

Ella

13 augusti 2007 14:44

När fyller du exakt?
Hoppas att badkaret kommer snabbt och att du inte behöver snurra mer idag, det kanske var mitt fel förresten... Jag blev lite snurrig själv av tanken.

http://livetefter.blogspot.com

 
Ingen bild

maria

13 augusti 2007 14:49

Ella: Inte var det ditt fel men det var fyndigt och fick mig att skratta... Lite snurrig kan man ju bli ibland även utan sjukdom...hehe...

Fyller och fyller, exakt och exakt....01.00 är det i alla fall...fniss... eller om det var en minut över, åskade och blixtrade gjorde det... Äh, 15:e fyller jag... Vet inte om jag vill det riktigt i år... Det har hänt så mycket och det känns som att man bara vill ha vardag nu....

 
Gisan

Gisan

13 augusti 2007 15:59

Jag gör halsband mm på beställning. Det är inte alltid jag kan göra exakt likadan. det beror på var jag köpt pärlorna någonstans. Men det är ju det som är halva charmen tycker jag, att ingen annan har exakt likadant. Kramar...

http://gisan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

13 augusti 2007 16:27

Gisan: Då vet jag, det stället jag kommenterade på med de två hjärtana, har du såna? Vilken färg är de i? kramar

 
Gisan

Gisan

13 augusti 2007 16:34

Åh det låter tungt det ni har framför er. Men det kommer säkert lösa sig på bästa sätt. Ni finns ju kvar för honom.
När det gäller halsband är det lättare om du talar om vad du helst vill ha för färg. Kramar...

http://gisan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

13 augusti 2007 16:45

Gisan: Jag är en oranga nyanser, gröna nyanser och svart... Går det att förstå? Sen är jag en sån som gärna har korta halsband, (jag är så klumpig, så annars fastnar jag jämt med dem, fast säg inte det till någon...fniss...) Jag gillade verkligen de där hjärtformade stenar/pärlorna som var på det smycket... Det var så vackert helt enkelt...Kramar...

 
Gisan

Gisan

13 augusti 2007 20:23

Då tror jag att jag vet vad du skulle passa i. Jag gör ett förslag och skickar. Maila mig din adress så det kommer rätt ;-) Kramar...

http://gisan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

13 augusti 2007 21:22

Gisan: Jag mailar... Kramar...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards