Direktlänk till inlägg 14 augusti 2007

Idag verkar det nästan

Av maria - 14 augusti 2007 16:35

vara hemligt om vad vi ska få för mat... Maken svarar svävande... Hm, men jag ska få sallad till i alla fall, det måste jag ha, annars är det ingen mat...


Det har börjat att lugna ner sig nu med snurrgungandet, det är så skönt, strålande sol och mycket lättare i luften nu.


Badkaret är nu beställt ordentligt, har till och med talat med leverantören så om 2-3 veckor kommer det. Maken har beställt de nya fönstren till källaren men dessa skulle ta 6-8 veckor innan de kommer. De hinns bli uppsatta innan vintern i alla fall om nu vintern inte får för sig att komma i september i år... Imorgon ska vi åka och hämta toalett och handfat till badrummet och kanske en och annan matta dit in oxå.


Minstingen behöver nya skor och något par byxor och 14-åringen behöver nytt regnställ och kanske ett par nya skor han oxå... Kanske hittar jag själv något litet med... Vi får väl se...


Jag hoppas på en bra kväll!!!

 
 
Dubbelörnen

Dubbelörnen

14 augusti 2007 18:10

Lider med dig o din snurrighet... Har inte mycket tid vid datorn längre sedan jag studerat artiklarna i mina tidskrifter. Varkar bli fullt upp med att vara en hustru som är en evig fästmö (Husmodern 1931) o vara den väna modern (samma årg).

Kör så här ett tag o ser om äktenskapet känns bättre annars får jag väl återgå till arbledarrollen o peka med hela handen igen. *gapskrattar*

Härligt att första träffen gått bra, det betyder så mycket för alla. Du ska se att allt kommer att falla på plats, sakta men säkert. Även badkaret, vad blev det för modell förresten?

Kramar i mängder

http://karljohansgarden.blogspot.com

 
Gisan

Gisan

14 augusti 2007 18:44

Jag har börjat med ditt halsband :-) Kramar...

http://gisan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

14 augusti 2007 19:40

Dubbelörnen: aj, aj, aj, det ser mörkt ut med min utbildning i arbetsledaskapet...fniss... Får väl gå tillbaka till kurslitteraturen och se vad det var jag missade där...skratt... Den eviga fästmön och den blida modern...asgarv...

Badkaret är ett hörnbadkar men kommer inte ihåg namnet, håller på att bli lite senil tror jag, förr kom jag ihåg allt sånt... Första träffen tror jag är a och o... Det vet väl vi förresten...fniss... jag längtar efter vardag så att jag ska kunna göra lite mer för mig själv, när jag kan....

Kramar på dig o jag hoppas att vi ses snart!!!

 
Ingen bild

maria

14 augusti 2007 19:41

Gisan: Så spännande!!! Det ska bli skoj att se hur du uppfattade mina ord... Kramar...

Hur gick det????

 
Gisan

Gisan

14 augusti 2007 19:50

Jag börjar fundera på om det är en kombination av medicinen och utmattning... Jag känner ju hur min kropp suger sig ner i sängen när det finns möjlighet. Eller i soffan hos pärlorna. Kramar...

http://gisan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

14 augusti 2007 20:11

Gisan: Jag tänker att ibland får människor leta efter rätt medicin länge, så det vore inte konstigt... Kramar

 
Gisan

Gisan

14 augusti 2007 20:16

Jag ska ringa VC imorgon och se vad de säger. Huvudvärk och illamående är inget jag vill ha. Även om det känns nedrigt att säga till dig som har det än värre. Men kan man få bort så... Kramar...

http://gisan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

14 augusti 2007 20:20

Gisan: Jag har full förståelse för att du inte vill ha det och ingen har det värre än någon annan, man lever i sitt... Stor kram på dig vännen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards