Direktlänk till inlägg 15 augusti 2007

En morgon att ligga och dra sig på

Av maria - 15 augusti 2007 09:14

var det idag... Jag vaknade innan sången och frukostbrickan kom... Hobbe såg till det genom att rulla ihop sig till en liten boll runt min hals, han gjorde så när han var liten men nu är han inte så liten längre men det var mysigt ändå, bara han och jag så jag slumrade till lite till innan sången kom...


Jag fick en god frukost och lite paket... Lite badbomber och duschtvål som jag älskar och ett smycke som jag tror att maken nästan blev lite bedrövad när han såg min uppsyn, jag är ingen renodlad smyckesmänniska vilket han vet men.... MEN han är inte tokig min make inte, för han hade redan sin hantverkside upplagd och berättade om den och jag blev frälst... Ska visa på ett ungefär på bild sen... Den näst bästa presenten var att min 14-åring självmant, i det blå, gav mig en stor kram och det värmde...


Sen fick vi en annan överaskning: Msn har legat nere i natt så halvfyra i morse fick äldsta sonen en intervjutid idag klockan 10.30, han hinner inte dit med tåg så nu ska vi raskt packa in oss i bilen och köra honom dit, det gör inget vi hade planerat att åka och handla lite idag men kanske inte nu på en gång... Här är vi flexibla, en arbetsgivares dröm....


Jag hoppas på en underbar dag för alla!


Och jag tackar så jättestort och glatt för alla gratulationer och sjungande här på morgonen!!! Ska svara när jag kommer tillbaka!

 
 
Ella

Ella

15 augusti 2007 09:43

Låter som du har haft en bra morgon då. Hoppas hela dagen blir alldeles perfekt!

Kram

http://livetefter.blogspot.com

 
K - Magalös

K - Magalös

15 augusti 2007 10:55

STORT GRATTIS PÅ DIN DAG! KRAM!

http://mag-o-tarmsjukdom.blogspot.com

 
Ingen bild

Christina

15 augusti 2007 10:57

Ett jättestooooort grattis till dig idag!
Hurra hurra hurra hurraaaaaaa
Kram

 
Ingen bild

Tant Tagg

15 augusti 2007 11:22

Jag instämmer i födelsedagshyllningarna!
Grattis!

Och önskar sonen lycka till ut i Stora Livet.

 
Tierra

Tierra

15 augusti 2007 11:28

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN !

Vi lejon måste ju hålla ihop ;-)

Ha en riktigt fin dag nu !!

Varma hälsningar, Tierra

http://filmjolk.blogspot.com

 
Gisan

Gisan

15 augusti 2007 11:53

Ett stort grattis på den stora dagen!!! Kramar...
http://gisan.blogg.se/blingbling/1187171178_marias.html

http://gisan.blogg.se

 
Dubbelörnen

Dubbelörnen

15 augusti 2007 12:31

Ett stort GRATTIS kommer fr Karl-Johansgården till dig!!!

Många kramar till dig...

http://karljohansgarden.blogspot.com

 
Lallis

Lallis

15 augusti 2007 13:00

Ja, må hon leva, ja må hon leva..
*skrålar för full hals, lite sämre än bra*
Grattis!
Ha en härlig dag idag.
Kram Lallis

http://www.knasigamamman.se

 
Hannele

Hannele

15 augusti 2007 13:06

Grattis, grattis, ha en fin dag!

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
Ingen bild

maria

15 augusti 2007 14:08

Ella:Tack ska du ha! Ja, det har varit en bra morgon... Ännu bättre av att jag har stått upp och med all sång och uppvaktning här så kan man ju inte göra annat än att må bra! Kram på dig, vännen!

 
Ingen bild

maria

15 augusti 2007 14:09

K-Magalös: Tack ska du ha!!! Kram på dig!

 
Ingen bild

maria

15 augusti 2007 14:11

Grönsakstoppan: fniss.... Tack ska du ha!!! ska väl spara lite på tårtan i alla fall men på måndag då sätter jag igång...

 
Ingen bild

maria

15 augusti 2007 14:16

Tant Tagg: Tack!!! Och det var så skönt att få gå med honom och titta ut kläder och få överraska, inte gnäll, inte negativ anda uta faktiskt få skratta och fnissa, bara överaska honom... Ska hälsa honom...

 
Ingen bild

maria

15 augusti 2007 14:17

Tierra: Tack ska du ha!!!

Visst måste lejona hålla ihop, så är det...

Kram på dig!

 
gulligagumman

gulligagumman

15 augusti 2007 14:48

Grattis på födelsedagen!
Stor grattiskram!

http://gulligagumman.bloggagratis.se

 
Ingen bild

maria

15 augusti 2007 15:23

Gisan: Tack ska du ha!!! och SÅÅ Vackert, du kan verligen fånga genom lite svamliga ord ifrån mig... Enormt, vackert var det!!! Kramar på dig vännen!

 
Ingen bild

maria

15 augusti 2007 15:24

Dubbelörnen: Tack ska du ha!!! Stor kram på dig!

 
Ingen bild

maria

15 augusti 2007 15:25

Lallis: Tack!!! Jag hörde minsann att det lät alldeles utmärkt... Nu har ju jag lite frövrängd hörsel då men....fniss... Så i mina öronen var det ljuv sång!!! Kram

 
Ingen bild

maria

15 augusti 2007 15:26

Hannele: Tack ska du ha!!!

Hoppas du har en bra dag!

 
Ingen bild

maria

15 augusti 2007 15:27

gulligagumman: Tack ska du ha och en stor kram på dig!!!

 
Ingen bild

maria

15 augusti 2007 15:29

Christina: Tack ska du ha och kram på dig!

 
pia

pia

15 augusti 2007 19:07

GRATTIS, GRATTIS PÅ DIN DAG/KVÄLL !
Hoppas att du har det bra? och att du känner att din dag är din !
STORA KRAMAR FRÅN MIG och BLOMMOR I MASSOR, hoppas att de inte har vissnat på vägen!
Varma hälsningar ...

http://maskrosblomman

 
Ingen bild

maria

15 augusti 2007 19:33

pia: Tack pia, kramarna värmer och blommorna är vackra och doftar gott!!! Jag har haft en urbra dag än så länge, lite trött kanske men det blir man... Kramar på dig

 
Annelie

Annelie

15 augusti 2007 23:21

Åh tusan att jag missat detta. STORT GRATTIS PÅ DIN FÖDELSEDAG. Hoppas dagen har varit till belåtenhet..GRATTIS GRATTIS igen, och så kramen förstås

http://rospinglan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

16 augusti 2007 08:23

Annelie: Tack ska du ha och du, det är inte så konstigt att du missat det, jag har inte direkt annonserat, det var Ella som upptäckte att det var i krokarna och frågade rakt på när mer exakt det var och då svarade ju jag....Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards