Direktlänk till inlägg 16 augusti 2007

Maken var ju ledig

Av maria - 16 augusti 2007 10:56

tisdag och onsdag denna vecka och skulle ha fortsatt med staketet men det blev det inget av med... Tiden räckte inte till och så kan det ju bli ibland...


Nu är badkaret betalt och klart, kommer v.35 alltså om två veckor, tänk så bra det skulle vara då om den här rörmokaren, som maken inte hann ringa igår, kunde ha kommit och gjort en del av det som måste göras... Vi behöver massor av rörmokare i det här landet...


Maken är klar med allt gällande fönstrena men dessa är inte betalda ännu, det kommer väl en räkning på de oxå så småningom, misstänker jag...


Jag mår lite sisådär men det hade jag ju nästan räknat med så, det var ingen nyhet. Det är onekligen lite höst ute idag men jag tror fortfarande att nästa vecka så blir det högsommar igen... Ska ta lite kort sen på badrummet nu när det är klart men inte möblerat ännu...


Först ska jag vila lite så kanske världen står lite mer stilla sen!!!

 
 
K - Magalös

K - Magalös

16 augusti 2007 11:16

Är nog som du när det gäller smycken, har inte mycket och det lilla jag har har jag hela tiden på mig. Så fint att han då kom på att kombinera dessa två. SNYGGT!
Lite avundsjuk på ditt badkar ;-) Jag vill också ha ett! Tyvärr en massa annat som måste prioriteras före :-(
Hoppas du snart får mysa med badbomberna och ett varmt bad!
Ha en bra dag efter snurret. Kram!

http://mag-o-tarmsjukdom.blogspot.com

 
Ingen bild

maria

16 augusti 2007 11:43

K-Magalös: Dessvärre kommer ju inte badkaret förrän om två veckor och om inte rörmokaren behagar att dyka upp och höstrugget slår på så har vi ingen värme i källaren... Sicket aber va??? Men jag ska nog få tag i rörisen och så ska jag kidnappa honom så att det blir klart till slut! Då ska jag mysa i badet med en god bomb...

Visst är man olika med smycken sådär... Jag vet kvinnor som har hela smyckeskrin med smycken och de tycks använda allt oxå... För mig är det få smycken, precis som du, med speciella sådana för mig som gäller...

Ha en bra dag du med och kram på dig!

 
Gisan

Gisan

16 augusti 2007 12:34

Usch, har du en snurrdag idag... Det är inget vidare. Hoppas att karusellen stannar upp snart. Kramar...

http://gisan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

16 augusti 2007 13:01

Gisan: Ja, det hoppas jag oxå.... Kramar!!!

 
Lallis

Lallis

16 augusti 2007 13:42

Vad jobbigt med snurret idag.
Hoppas att det känns bättre efter lite vila.
kram Lallis

http://www.knasigamamman.se

 
Ingen bild

maria

16 augusti 2007 13:46

Lallis: Jo jag trodde det men det vill inte släppa så idag stupar jag nog ett tag...

Kram

 
Annelie

Annelie

16 augusti 2007 19:34

Håller tummarna att rörpularn kommer, att snurret gått över och att få se badrummet=)
Kram

http://rospinglan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

16 augusti 2007 19:42

Annelie: Ja, nu är ju liksom det mesta klart så nu vill man ju ha inte resten inklusive element och vattenledningar.... kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards