Direktlänk till inlägg 17 augusti 2007

Jaha, det var så det gick till....

Av maria - 17 augusti 2007 10:41

Har suttit här och försökt få en bild att fastna så att jag kunde få med den i ett inlägg men det har inte varit helt lätt, i vart fall när man inte riktigt vet hur man ska göra... Det är tur att man inte är rädd för att leka sig fram för det är nog det bästa sättet, det roligaste i alla fall, kanske....


Jag skulle få tag i en bild på badkaret som nu är beställt och kommer vecka 35 (förhoppningsvist) och det fick jag, se bilden... Sen gäller det ju att rörmokaren hör av sig... Han ville inte höra av sig sa han till maken igår, i telefon, (maken ringde) om inte maken var hemma, eftersom det ju var maken som visste hur det skulle vara....fniss... Maken meddelade att det är hans hustru som vet mer exakt hur allt ska sitta och vara.... Rörisen hmmade lite och sen sa han: Å javisst, det var ju du som hade en händig fru.... Pyttsan så det kan vara....

 
 
Gisan

Gisan

17 augusti 2007 13:15

Vilket ljuvligt badkar :-) Kramar...

http://gisan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

17 augusti 2007 13:39

Gisan: Visst är det! Jag längtar tills att det är klart... Jag är en badmänniska inte en duschmänniska....:)) Kramar...

 
Annelie

Annelie

17 augusti 2007 20:48

verkligen snyggt...Du har smak du,eller jag ska väl säga ni;-)

http://rospinglan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

18 augusti 2007 10:28

Annelie: Visst är det snyggt och det är inte alls så stort som 320liter... Så då kan du förstå att jag tyckte att det räckte med detta och det är oxå snyggt.... Tack! Det andra badkaret som maken ville ha var snyggare, riktigt läckert men som sagt 320 liter, vi vill ju INTE ha in grannarna menar jag...fniss...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards