Direktlänk till inlägg 24 augusti 2007

För alla måndag till fredagarbetare

Av maria - 24 augusti 2007 06:54

så är då denna dag sista arbetsadegen för veckan!


Så oxå för skolpojkar och det kan nog vara bra så att man får vila sig ett par dagar innan det är dags igen... Jag vilar ju för jämnan så jag börjar snart tappa det här med dagarna på det sättet, rytmen...


Här har det regnat under natten, det är grått och tungt i luften... Igår tog jag med regnjackan på promenaden vilket resulterade i strålande sol och värme, idag gör jag likadant så får vi se om jag genom det kan locka fram solen... Känner mig annars öronbusig och trötter idag så om jag kommer runt på promenaden så lägger jag mig nog och vilar när jag kommit hem igen...


Ikväll ska ju 14-åringen till sin pappa och där ska han gå på bio med en kompis... Det innebär bilkörning för maken och förmodligen kommer både minsting och jag att följa med för vi behöver handla oxå...


Jag hoppas på en förmiddag som blir bättre än just nu!!!

 
 
Isabelle

Isabelle

24 augusti 2007 07:13

Åh vad jag håller tummarna för att sonen får en jättebra dag idag där allt bara flyter på och fungerar toppen!!
En bra dag också till dig förståss! Och en trevlig helg =) Kramar!!

http://www.humleochdumle.se

 
Dubbelörnen

Dubbelörnen

24 augusti 2007 08:16

Igar var en riktigt het dag som en dag i juli! Närmare +30!! Igår kväll satt vi i trädgården o pustade ut med ett glas vin o frtfarande kl 2100 så hade vi +23!! Nu är det redan +20...

Rapport lämnas idag om fortskridandet *skrattar*

Kramar

http://karljohansgarden.blogspot.com

 
Babbelmoster

Babbelmoster

24 augusti 2007 08:19

God morgon! Du är en ny bloggare för mig - men en intressant - så hit kommer jag igen!! Ha en bra fredag och helg - kram.
Själv startade jag min blogg här igår!!

http://babbelsidan.bloggagratis.se/2007/08

 
Helena

Helena

24 augusti 2007 08:53

Hittade hit via Christinas blogg.
Jag är oxå hemma på dagarna pga min ledgångsreumatism.
Hoppas det löser sig för sonen idag och att din dag blir bättre än den börjat.
Kram!

http://www.vildaella.blogg.se

 
Ingen bild

maria

24 augusti 2007 08:59

Isabelle:Tack ska du ha, då är vi flera som hoppas och han tog med sig gympaväskan såg jag i alla fall... Klart att det måste ha varit mycket för honom...

Hoppas på en underbar dag för dig oxå, vännen! En styrke och energisamlar dag, du starka, modiga!!! Kram!

 
Ingen bild

maria

24 augusti 2007 09:01

Dubbelörnen: Så intressant med rapporten, ska genast hälsa på...

Dt är inte klokt med värmen och den är så där fuktig oxå... PÅ promenaden i morse så blev jag dyngsur... Hobbe med men av vattenpölarna...

Kramen på dig!

 
Ingen bild

maria

24 augusti 2007 09:02

Babbelmoster: Godmorgon och Välkommen!!! Ditt namn är som jag känner mig ibland, förhoppningsvist babblar jag i mellanåt om saker som kan intressera... Kommer över och hälsar på sen!

Ha en bra dag!

 
Ingen bild

maria

24 augusti 2007 09:05

Helena: Välkommen in! Dig känns det nästan som att man "känner" lite redan genom kommentarer hos Sockertopp (Christina)... En till som är hemma alltså, ja, jag får se nu i höst hur det blir, arbeta är i alla fall en omöjlighet i dagsläget ocvh har ju så varit nu över ett år...

Hoppas att du får en bra dag och inte har ont!!!
Kram!

 
Babbelmoster

Babbelmoster

24 augusti 2007 09:30

Tack för ditt besök i min blogg! Och jag kommer nog inte att skriva så där många inlägg varje dag *ler* ... det blev bara att jag la in många på en gång igår när bloggen startades upp - tog inläggen från några av mina andra bloggar!! För man hinner ju inte med att läsa allt om det blir alldeles för mycket!! Välkommen igen in till mig!

http://babbelsidan.bloggagratis.se

 
Christina

Christina

24 augusti 2007 09:43

Jag har bjudit in dig till min alldeles egna facebloggbook haha!

http://treflickor.squarespace.com

 
Ingen bild

maria

24 augusti 2007 12:07

Babbelmoster: Så, du har flera järn i elden...fniss... Men du låter som en sådan person oxå...

Ha en bra dag!!!

 
Ingen bild

maria

24 augusti 2007 12:10

Christina: Jag såg det och jag har kikat på hur det går till men jag saknar än så länge foton på mig i min nya dator... Ska gå in på gammeldatorn sen....

 
Annelie

Annelie

24 augusti 2007 21:10

Hoppas bildfärden var gemytlig=)

http://rospinglan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

25 augusti 2007 09:41

Annelie: Hahahah, hihihi, hohoho!!!! Du behagar skämta mig aprilo!!!! Skämt åtsido, bilfärden finns i morgonens inlägg nu....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards