Direktlänk till inlägg 27 augusti 2007

Så då har man kravlat sig tillbaka

Av maria - 27 augusti 2007 15:25

hem igen... Ja, inte jag men Hobbe tyckte nog att nu får hon väl ändå ge sig matte, det är hon som behöver röra på fläsket, inte jag, jag har ju inget fläsk att röra på, rena rama stranden2007, det är jag det och Hobbe är mitt namn:))


Han var inte så överförtjust i att förstå att vi inte bara skulle ut och lattja lite utan att vi skulle gå...Igen... Dessutom tyckte han inte om min ide om att vi skulle gå motsatt håll mot vad vi brukar... Han får väl lära sig antingen det elelr att klara sig utan sin matte en timme eller så, då och då...


Skavsår på hälen fick jag tydligen imorse, hade inte upptäckt det förrän jag satte på mig skorna nu på eftermiddagen... Inga plåster hemma, alltid slut, jag förstår inte... Tog en lite servett och tejpade fast, sen tog jag inte mina nya skor utan mina gamla istället så det gick bra...


Skallen klarnar hela tiden nu och jag börjar fundera på om jag ska göra något men jag låter det stanna vid funderandet ett tag till...


Jag hoppas på en bra eftermiddag/kväll!!!

 
 
Maria-Jag blommar

Maria-Jag blommar

27 augusti 2007 15:39

Trevlig läsning hos dig! Jag har också en frys som piper ibland!!

http://jagblommar.blogspot.com

 
Ingen bild

maria

27 augusti 2007 16:03

Maria-jag blommar: Tack! Roligt att du tycker att det är trevligt att läsa här hos mig.

Kan det vara så att det är oss det beror på och inte något annat, det kanske är fräcka frysar som inte lärt sig att vissla efter tjejer utan bara att pipa... Kan bli nytt mode...fniss...

 
Annelie

Annelie

27 augusti 2007 16:17

Ah låter härligt att du mår skapligt. Passa på att njut av bara Maria ett tag, det är du värd.Man kan ju faktiskt släppa alla måsten för ett tag/kram

http://rospinglan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

27 augusti 2007 18:19

Annelie: Ja, jag lade mig och somnade ett slag och nu funderar jag fortfarande och lär nog göra det tills imorgon och om.... jag mår ok imorgon så kanske jag har lite trevligheter på lut då.... /kram på dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards