Direktlänk till inlägg 28 augusti 2007

Godmorgon!!!

Av maria - 28 augusti 2007 08:34

Idag sov jag hårt när klockan ringde och det tog tid att komma igång men igång kom jag och promenaden är avklarad...


Det är soligt, frisk luft och blåsigt här... Just nu mår jag rätt bra och vill gärna få göra det resten av dagen...


Kanske kan jag få göra klart i tvättstugan eller fortsätta lite i badrummet, önskar att offerten från rörisen kan komma snart!


Badkaret ringde om och sa att det var försenat och att det förhoppningsvist dyker upp i slutet av veckan eller i nästa vecka så vi får se...


Jag hoppas på en bra förmiddag för alla!!!

 
 
Helena

Helena

28 augusti 2007 08:51

Hoppas verkligen att du får må bra idag vännen.
Härligt med sol,här regnar det idag igen.=(
Kram!

http://www.vildaella.blogg.se

 
Ingen bild

maria

28 augusti 2007 08:52

Helena: Tack ska du ha! Så tråkigt för er med regn, med denna kyla vi har så behövs verkligen solen...

Kram på dig vännen!

 
K - Magalös

K - Magalös

28 augusti 2007 08:55

God morgon!
Min första riktigt "fria" dag på länge. Inget planerat förutom en lång härlig dusch! Dottern började skolan i går och var väldigt nöjd! Känns så bra. Även sonens tredje skoldag gick bra. Hoppas det fortsätter ett tag till. Men det blir mer och mer krav ju längre terminen går så... Men varje bra dag är härlig.
Glad att du mår bra än så länge idag, håller tummarna att du får en helt bra dag! Kram!

http://mag-o-tarmsjukdom.blogspot.com

 
Isabelle

Isabelle

28 augusti 2007 08:57

Tittar in och önskar dig en bra dag! Kram!

http://www.humleochdumle.se

 
Lallis

Lallis

28 augusti 2007 09:20

DU.. han var 16(!). Men han är så tankspridd så det är enormt.. undras vad han fick det ifrån? Hmmm
Njut av dagen nu och ta det lugnt, gumman.
Kram Lallis

http://www.knasigamamman.se

 
gulligagumman

gulligagumman

28 augusti 2007 10:06

Vad duktiga vi är du och jag med våra promenader. Jag tänker inte sluta med dom för att jag har körkort nu.
Hoppas din dag blir bra.
Kramen

http://gulligagumman.bloggagratis.se

 
Ingen bild

maria

28 augusti 2007 10:16

K-Magalös: Så skönt att allt verkar flyta på, som du säger allt positivt spar vi och njuter av det andra det kommer ändå så småningom...

Tack för tummarna!!! ha en riktigt skön dag!

Kram!

 
Ingen bild

maria

28 augusti 2007 10:24

Isabelle: Tack ska du ha och stor kram på dig!!!

 
Ingen bild

maria

28 augusti 2007 10:26

Lallis: Ok, Jag har mina små tankspridda gossar och de är ibland outstanding och man undrar om alla kanske är så eftersom det ändå tydligen fungerar att vara så i umgänget...

Hoppas att du har en bra dag!!! Kram

 
Ingen bild

maria

28 augusti 2007 10:27

gulligagumman: Visst är vi, och inte ska vi sluta... Det är ju nu efter en till tre veckor som vi kommer att kunna känna att de ger något!!!

Kramen på dig!

 
Ananasens

Ananasens

28 augusti 2007 10:32

Har läst runt lite i din blogg eftar att ha sett att du också har tinnitus i Malves blogg.
Har inte sett att du skrivit det någonstans, men har du också menieres sjukdom som jag?
Inte för att jag önskar att nån annan ska ha det, men kändes skönt att läsa om någon som låter lite som jag tänker om du förstår hur jag menar.

Ha en bra dag!

http://dagenstankar.wordpress.com

 
Ingen bild

maria

28 augusti 2007 10:41

Ananasens: Jisses!!! Jag trodde nästan att det inte fanns fler med menieres sjukdom (men det vet jag ju att det gör) eftersom jag har skrivit om det så ofta och har det med i min presentation och i mitt allra första inlägg så beskriver jag det hela ordentligt...

Jag har menieres i vänster öra sen lite över ett år sen och har insjuknat i mitt högra här på våren/försommaren, har dock inte kontaktat läkare om det högra ännu för jag har helt enkelt inte orkat...

Jag förstår dig fullkomligt, denna sjukdom önskar man ingen... Gu´så skönt att höra talas om någon mer... Har verkligen känt mig ensam och att nästan inga vet vad det är för sjukdom och ibland orkar man förklara och ibland struntar man i vad de tror...

Hoppas att du har en bra dag!!!

Jag måste nog ta och hälsa på dig med!!!!

 
Annelie

Annelie

28 augusti 2007 15:25

Hoppas allt blir bra idag för dig. Härhemma är det riktig höstrusk med regn/kram

http://rospinglan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

28 augusti 2007 15:47

Annelie: Tack ska du ha!!! Jag stöp i sängen och åkte karusell ett tag, ska vila lite till här, kan inte hämta minstingen... Det blåser storm här, hoppas på en bra kväll för dig! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards