Direktlänk till inlägg 29 augusti 2007

Det har hänt lite för mycket

Av maria - 29 augusti 2007 16:55

här och inte var det i tvättstugan, ohh nej, tänk om det ändå hade varit det...


Positivt för dagen är att jag bara haft en pyttevända idag men mycket öronbus... Negativt var ett telefonsamtal ifrån 14-åringens skola men det blir nog ett helt eget inlägg så småningom...


Det blev en extra promenad som förstördes genom en rulltårtsbit i trädgården med en kopp kaffe tillsammans med syster yster och minsta systerdottern... Det var trevligt!!!


Nu är fisk i ugnen och potatisen kokar och 14-åringen menar att han kan inte äta potatis utan sås och att den såsen som är med fisken i ugnen inte går att äta... Grrrr... Han får väl vara utan mat då...


Nu hoppas jag på en bra kväll med en make som blir så pass sen som 7 ikväll, fast han åkte före 6 imorse...


Ja, ja, en bra kväll var det!!!

 
 
Annelie

Annelie

29 augusti 2007 17:19

Åh det låter lite jobbigt...mellan raderna. Hoppas allt är bra/eller blir det, va det nu må vara. Kram till dig

http://rospinglan.blogg.se

 
Helena

Helena

29 augusti 2007 17:25

Låter som att du haft en ganska bra dag,skönt att det bara blev ett kort anfall.
Tråkigt att det är problem i skolan för sonen.
Min man kommer oxå ofta hem sent men inte pga av restiden utan därför att han aldrig kommer därifrån helt enkelt.
Nu är det ju bara vi men förr när barnen bodde hemma blev vi galna på att alltid vänta på honom.
Hoppas ni får en mysig kväll.
Kram!

http://www.vildaella.blogg.se

 
K - Magalös

K - Magalös

29 augusti 2007 17:26

Det som började skapligt bra. Hoppas att det som hänt idag går att rätta till och att han fortsättningsvis inte behöver lida. Samtidigt som man själv lider och försöker göra vad man kan för att det ska bli bra. Sänder er massor av stärkande tankar och värmande kramar.

http://mag-o-tarmsjukdom.blogspot.com

 
Ingen bild

maria

29 augusti 2007 17:44

Annelie: Ja, det är lite jobbigt... Jag återkommer om det... /kram på dig!

 
Ingen bild

maria

29 augusti 2007 17:46

Helena: Jorå, det har varit relativt bra i övrigt, det är bara det att man ibland undrar vad man ska göra åt saker...

Maken blir sen på grund av övertid han med...

Men det blir nog bättre...

Hoppas att du får en bra kväll!

Kram!

 
Ingen bild

maria

29 augusti 2007 17:47

K-Magalös: ja, du, som jag känner sonen kan detta bli lite kinkigt men, men vi får se vad som händer... För jag själv börjar bli lite rådlös... Tackar så för kramar med lite stärkande och värmande och skickar några till dig ifrån mig!!!

 
K - Magalös

K - Magalös

29 augusti 2007 18:11

Jag kan tänka mig, med tanke på hur saker och ting brukar flyga runt i luften här hemma när sonen är i farten. Jag är glad varje dag som går och han är nöjd när han kommer hem. Förstår att det inte kommer att fungera hela tiden. Någon gång kommer det ett bakslag, men ju längre det dröjer, desto bättre.

http://mag-o-tarmsjukdom.blogspot.com

 
Ingen bild

maria

29 augusti 2007 18:16

K-Magalös: Jag är mest van vid att det är 17-åringen som har hållt på så som du beskriver sonen din men 14-åringen han stänger mer in sig i sig själv och det är så vansinnigt svårt att bryta sig in i honom.... Förstår att det känns skönt för er nu, njut av det och ta bakslaget när det kommer...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards