Direktlänk till inlägg 31 augusti 2007

Sista arbetsdagen i veckan

Av maria - 31 augusti 2007 06:55

för maken och det kan nog vara skönt för honom för i morse försov han sig så det blev en himla fart här på morgonen...


Idag kommer jag inte att hinna min morgonmotion i cybern så den får jag ta lite senare... Nu är det att göra iordning och knata iväg på promenaden och sen går jag till syster yster och så bär det av till frisören...


Igår var det helt knäppt med öronen och var det inte det vänstra så var det det högra. Det har redan börjat nu en del på morgonen så vi får väl se vart det bär iväg...


Jag hoppas på en bra förmiddag för alla!!!



 
 
Nina på Johangården

Nina på Johangården

31 augusti 2007 07:53

Gomorron!

Hoppas din dag blir bra!

http://ninajohangarden.blogg.se

 
Dubbelörnen

Dubbelörnen

31 augusti 2007 08:27

Gomorron min vän! Har haft så mycket att skriva i dina inlägg men stunderna blir så korta vid datorn nu. Nu är golvslipen igång därnere o vi får golvet oljat i helg. Sedan så ska väl livet blir lite mindre stressigt...

Vi får planera in en träff så jag får säga muntligt allt jag inte hunnit skriva..

Kramar

http://karljohansgarden.blogspot.com

 
Lakrisalen

Lakrisalen

31 augusti 2007 09:09

Inte roligt att försova sig... Man jagar de där timmarna hela dagen. Hoppas att öronen funkar okej i dag!

http://lakrisal.bloggagratis.se

 
gulligagumman

gulligagumman

31 augusti 2007 09:13

Trevlig fredag önskar jag dig! Tråkigt för gubben att försova sig, hela dagen kan bli förstörd.

Kram

http://gulligagumman.bloggagratis.se

 
Helena

Helena

31 augusti 2007 09:23

Hoppas verkligen att du får en lugn och skön dag idag.
Kram vännen!

http://www.vildaella.blogg.se

 
Anna

Anna

31 augusti 2007 10:57

Det värsta som finns är att försova sig! Hoppas ändå dagen blir bra för honom och att du inte blir blöt på din promenad, för här ösregnar det idag. Trevlig helg!

http://minigrisen/blogspot.com

 
Christina

Christina

31 augusti 2007 11:14

Ta det lugnt idag, försök....
En trevlig fredag önskar jag dig
Kram

http://sockertoppan.blogspot.com

 
Elisabeth

Elisabeth

31 augusti 2007 12:07

Hoppas verkligen att allt gick bra med öronen.. och att det gick bra hos frissan..!?

Att försova sig... men det är väl ett straff för mänskligheten! Hela dagen blir ju förstörd... stressen och paniken får en upp i varv, och det tar återstoden av dagen att landa på fast mark igen! Hujeda mig!! (Säger jag ju nu...eftersom jag också försov mig imorse..!!)

Ha det bäst goa vän..Kram..

http://himlastigen.blogspot.com

 
Ingen bild

maria

31 augusti 2007 12:50

Nina: Tack! Goddagens! Hoppas att du får en bra eftermiddag och kväll, här är man trötter...

 
Ingen bild

maria

31 augusti 2007 12:53

Dubbelörnen: Det får vi, förstår att det är mycket hos er och det är det ju här med och idag är jag såå trött....

Kram på dig o ha en bra dag!!!

 
Annelie

Annelie

31 augusti 2007 14:24

Hoppas hoppas att dagen blir bättre idag/kram
och att du blir nöjd hos frissan =)

http://rospinglan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

31 augusti 2007 15:19

lakrisalen: Du har så rätt, det är pest att jaga ifatt och det kunde han inte heller så han blir sen ikväll... Öronen är skit... Förlåt men jag kan nog inte uttrycka det på annat sätt idag heller... Ha en bra kväll!!!

 
Ingen bild

maria

31 augusti 2007 15:20

gulligagumman: Tack ska du ha och jag önskar dig detsamma! Kram

 
Ingen bild

maria

31 augusti 2007 15:21

Helena: Tack vännen! Jag önskar dig en trevlig kväll och helg!!! Kram

 
Ingen bild

maria

31 augusti 2007 15:30

Anna: Tack och trevlig helg på dig! Det regnade inte i morse men på eftermiddagen när jag hämtade minstingen så duggade det:(

Ha det gott!

 
Ingen bild

maria

31 augusti 2007 15:31

Sockertopp: Tack! Jag ska ta det lugnt, kan inte så mycket annat...

Hoppas att du har det bra och ingen värk!
Ha en fin fredagskväll!
Kram

 
Ingen bild

maria

31 augusti 2007 15:33

Elisabeth: Stackare så du försov dig oxå... Ja inte är det skoj inte...

Det gick bra hos frissan men öronen vill inte som jag...

Ha nu en underbar fredag och en stor kram på dig, vännen, kommer här!!!

 
Ingen bild

maria

31 augusti 2007 15:39

Annelie: Frissan var bra men jag blev såå trött... Dagen, hm, äh, den kan vi glömma tycker jag.... Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards